Capitolul 13

75 3 0
                                    

Dimineata ma trezesc destul de ok dar nu imi fac sperante. E vineri, intr-un sfarsit. Doua zile de stat in camera mea non-stop dupa asta. Si nu exagerez, eu nu mai dau ochii cu Reyla, sa fie sanatoasa. Ea cu treaba ei si eu cu a mea. Ma bucur ca pot sa imchid usa cu cheia, macar asa nu poate intra cand are chef.

Ma imbrac cu hainele de ieri si cobor jos din hotel. Ajung in masina si gasesc haine de schimb, ca in toate masinile pe care le am. Ma imbrac cum pot si pornesc spre scoala.

Ajung chiar ok, inainte cu doua minute. In clasa ii vad pe toti cei care nu ii suportam. Zayn, Harry si Leyla. Bine, mai erau si ceilalti dar nu conteaza. Harry m-a vazut si a facut ochii mari dar s-a incruntat cand a vazut ca nu ma uitam direct la el. Ma uitam la Leyla, care statea langa el, ce surpriza.

Ea a vazut ca ma uitam la ea si mi-a tras un zambet fals. M-am intors inapoi si am iesit din clasa, nu pot sa suport o ora asa, prea mult pentru nervii mei de azi.

Ajung afara, vad copacul minunat si zic totusi sa stau afara  putin, poate o sa fiu mai bine si o sa pot continua orele. Cand am dat coltul scolii o mana ma pune puternic la perete. Ca de asteptat era Harry dar de data asta e destul de linistit

-Unde pleci?
-Departe de tine, de Leyla, departe de toti! De ce?
-Si unde te gandesti ca poti scapa de mine?
-Nu stiu si nu imi pasa.
-Unde ai fost ieri?
-La brusu! In pamant! Undeva. Acum lasa-ma sa plec.
-Ce mi-ai zis atunci?
-Atunci cand?
-Nu juca pe proasta.
-Nu tin minte, lumineaza-ma.
-Imi pare rau pentru ieri ok? Eram beat si nu stiam ce fac.
-Nu imi pasa, chiar nu mai vreau sa stiu, am terminat cu dinastea.
-Ce mi-ai zis ieri?
-Ca Zayn a incercat sa ma rapeasca, prost, dar a incercat. Mare chestie, pacat ca tu erai ocupat cu blonda.

Harry a dat sa plece dar cand si-a luat mana mi-a ridicat din greseala maneca la bluza iar taiturile erau vizibile.
-DE CAND?!
-Nu trebuie sa iti pese tie. Du-te linistit la locul tau in banca impreuna cu Leyla care e perfecta si lasa-ma sa plec.
I-am dat mana de pe a mea si am incercat sa fug dar se pare ca  fost prea previzibila. M-a strans mai tare de mana si m-a tras dupa el in masina. Mai bine plecam acasa.

In masina a blocat usile sa fie sigur ca nu scap si am pornit. Pe drum credeam ca mergem iar la casa dar am trecut de ea si am ajuns la o strada mai aglomerata unde erau doar blocuri. Am parcat dupa zece minute de stat in trafic si intr-un sfarsit am ajuns la unul dintre miile de blocuri.

Stay strongUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum