Maddy este o fata in varsta de 15 ani, locuieste impreuna cu parinti ei in Iasi. Un orasel micut din Romania. Nu are frati. Este doar ea. De obicei, isi petrece timpul stand toata ziua pe site-uri sau iesind cu prietenii in oras. Este o fire sociabila, rasfatata si foarte respectata de oamenii din jurul ei. Scoala pentru ea este totul. Invata bine, fara nici o absenta.
Intr-o seara, ca de obicei, sta mereu pe telefon pana tarziu. Se uita pe site-uri dupa prieteni, posta diferite poze si fara sa isi dea seama a acceptat cerere de prietenie a unui baiat. Pentru cateva zile nu a deranjat-o dar acest baiat i-a trimis *din greseala* un emoticon. Maddy a realizat ca ar vrea sa il cunoasca pe acest baiat. Aceasta ii raspunse cu aceeasi moneda. Si asa au inceput sa vorbeasca. De la un emoticon. Un simplu emoticon. Nu trecea o zi fara sa vorbeasca cu el. Aveau o conexiune speciala. Maddy putea sa ii spuna orice.
Si asa au trecut zilele, saptamanile pentru Maddy. Vorbind cu acel baiat mereu.
Intr-o zi, parinti au chemat-o pe Maddy la masa pentru a discuta cateva lucruri importante. Parintii i-au explicat fetei ca vor trebui sa plece din tara pentru 2 luni. Dar motivul nu i l-au oferit.
Aceasta a fost de acord cu parintii ei, acestia lasand-o in grija buncii ei. Dupa ce a primit aceasta veste, s-a dus in camera ei si a inceput sa tasteze baiatului ce s-a intamplat. Aceasta a incercat sa o sprijine si sa o faca sa inteleaga ca e mult mai bine asa. Plus, poate intr-o zi se vor vedea. Cand a vazut acel mesaj, fetei i-a picat fata. Nu stia ce sa mai zica. Nu ii venea sa creada ca dupa o luna vorbind doar prin cuvinte, il va strange in brate, va merge cu el oriunde si il va putea prezenta parintilor sai. Era asa de fericita incat i-a propus chiar si ziua. Pe 23 martie. Atunci cand Maddy implinea 16 ani. Atunci au vrut sa se vada.Maddy astepta cu nerabdare ziua aceea, nu pentru ca era ziua ei, ci pentru ca in sfarsit isi vedea iubirea vietii ei in fata. Nu mai avea rabdare. Nu stia ce sa mai faca sa treaca mai repede zilele pentru a-l vedea. Scoala acum, nu mai era pe primul loc. Nu mai avea timp de invatat. Notele proste veneau ca pe targa. Numai de la aceea cerere de prietenie. Totul pentru ea s-a sfarsit. Nu mai avea timp nici sa citeasca, nici sa o ajute pe bunica ei la curatenie, nici sa mai iasa in oras cu prietenii ei. Maddy era acum obsedata de acel baiat. Nu si l putea scoate din minte. Ochii lui albastri, parul blond, pistruii aia .Orice fata isi doreste un baiat ca el. Toate la el erau perfecte. Chiar si numele. Era un baiat destept si inteligent. Toata lumea il placea.
Maddy era atransa mai mult de lumea virtuala decat de cea reala. Statea mereu in casa sambata si duminica, cu perdelele trase si cu acel baiat mereu in mintea ei.
Asta a fost cea mai mare greseala facuta de Maddy. Cunoasterea lui.
CITEȘTI
Cerere de prietenie
Teen FictionMaddy, o fata in varsta de 16 ani cunoaste pe site-urile de socializare un baiat. La prima aparitie, ei incep sa se cunoasca chiar daca stau la distanta mare unul fata de altul. Vorbesc de dimineata pana seara tarziu fara a isi da seama cum trece ti...