Mi-e frica, nu mai pot respira, sa ma ajute cineva! - Maddy
-----------------------------------------------------------------------------------------------Maddy ia telefonul in mana si deschide pentru a vedea cine a trimis mesaj. Era anonim.
Maddy a inceput sa citeasca, fara sa se orpreasca. Mesajul pe care l-a primit era ciudat.
* Buna draga Maddy. Ma mai tii minte? Baiatul cu florile si felicitarea? Sper ca da. Sa nu te sperii daca iti trimit la ora aceasta mesaj. Acum am timp sa vorbesc cu o dulceata ca tine. Nu am fost invitat la petrecere, dar totusi ti-am facut un cadou. Am stat 6 ore incontinuu si ma uitam la tine. In frig, afara. Esti o persoana frumoasa pe care vreau sa o cunosc. Sigur mai vazut dar nu iti aminetesti acum. Vreau sa ne intalnim maine, langa mall. Daca vrei sa afli mai multe despre mine, acolo ma gasesti la ora 18:55 PM. Te astept. :* *
Maddy nu stia daca sa ii raspunda sau sa ii dea seen. In inima ei stia ca totul e complet gresit, ca nu trebuie sa se intalneasca cu el. Avea deja un prieten pe care il iubea nespus de mult. Insa, avea o mare curiozitate de a vedea cine e *el*.
S-a dus la ora stabilita insa nu vedea pe nimeni. Doar oameni care se plimbau dintr-un magazin in altul. Maddy nu i-a spus prietenului sau unde se va duce si nu a anunta-o nici pe bunica ei.
Statea acolo si nu facea nimic. Regreta. Isi dorea sa nu ii fii raspuns acelui baiat. Sa fie acum acasa, cu prietenul ei, uitandu-se unul la altul si vorbind. Insa nu, ea era in mall asteptand un baiat. Deodata, l-a vazut pe tatal prietenul ei. Nu l-a bagat in seama, nici nu l-a privit. Atunci, barbatul se duce in fata ei si o saluta. Aceasta face la fel dar cu jumatate de gura. Barbatul regreta gesturile pe care le-a facut aseara. Nu era in apele lui. A invitat-o la o prajitura, pentru a clarifica lucrurile, Maddy uitand de intalnirea cu baiatul misterios.
Nu ii venea sa creada ca se duce la o prajitura cu un batran. A acceptat, luand- o ca pe gluma proasta. Nu voia explicatii, si-a dat seama ca el nu era in toate mintile. Acesta i-a spus, de cand mama lui a murit nu are stare.Nu isi gaseste locul in casa, crede ca este printre staini, nu are umpic de afectiune. Baiatul lui este plecat de dimineata si se intoarce mereu tarziu, sotia la fel iar este singur in toata casa. A invitat-o pe Maddy daca ar vrea sa se alature la cina de seara. Maddy a fost foarte incantata, insa barbatul i-a propus sa vina sa il ajute. Este batran si nu stie sa gateasca asa de bine cum poate o femeie.
Ideea aceasta nu i-a suras fetei, insa a dorit sa nu il intristeze pe barbat.
Au plecat impreuna spre casa. Maddy a uitat complet de baiatul acela, luandu-se cu barbatul. Timpul trecera repede, Maddy nu constientiza asta. Isi astepta prietenul. Era emotionata pentru prima masa luata cu familia lui. Barbatul s-a dus pana in beci pentru a lua tacamuri si servetele.
Fata hoinarea prin casa fara a ii pasa ca nu este a ei. A dat peste o camera unde erau ustensile pentru operatie si o masa mare unde te puteai intinde. Mirosea ingrozitor. A inchis incet usa, fara a auzi barbatul ca a avazut acel lucru. Era ciudat ca astfel de om sa aiba o sala de operatie.
S-a gandit la cei mai rau. A vrut sa iasa din casa aia. Nu se simtea bine, astfel s-a dus la usa si a incercat sa o deschida dar era incuiata. Deodata vine barbatul si ii pune servetelul cu o subsanta la gura. Atunci Maddy a lesinat. S-a trezit dupa cateva ora intr-o camera intunecata.Mi-e frica, nu mai pot respira, sa ma ajute cineva! - Maddy
Era ametita, o durea capul iar in gura avea un gust amar. A incercat sa ajunga la intrerupator si la usa. Nu a putut sa o deschida. Cand a aprins intrerupatorul a avut un soc. A tipat si s-a dus intr-un colt. Nu se putea uita in jur. Imaginile pe care pe care le vedea erau groaznice.Acel baiat cu care trebuia sa se intalneasca a venit. Era chair batranul.
CITEȘTI
Cerere de prietenie
Teen FictionMaddy, o fata in varsta de 16 ani cunoaste pe site-urile de socializare un baiat. La prima aparitie, ei incep sa se cunoasca chiar daca stau la distanta mare unul fata de altul. Vorbesc de dimineata pana seara tarziu fara a isi da seama cum trece ti...