Criminal

40 5 1
                                    


Ajutor, ajutor! - Maddy
Nu putea sa se uite in jur. Ii era foarte frica de ce se va intampla in continuare. Vedea peste tot numai sange, bucati de organe. Ii era scarba sa priveasca. Nu stia ce se intampla. Nu putea sa isi dea seama ce se va intampla cu ea. Atunci se auzi o usa inchizandu-se cu putere. A inceput sa strige dupa ajutor. Insa fara raspuns. Deodata barbatul a deschis usa, a luat-o cu forta si a dus-o in alta camera.
A tarat-o si apoi a lasat-o cateva minute sa se calmeze. Acesta a spus ca nu este prima si nici ultima. Ii place sa faca acest lucru. Sa le ademeneasca pe fete, sa le inchida multi ani, sa se joace cu ele si apoi sa le omoare. Aceasta e planul. Barbatul a spus ca de mult timp o urmarea pe Maddy dar nici odata nu a avut acel moment sa o poata aborda. Dar, aratandu-i fiului sau acesta fata, a profitat din plin. Maddy plangea si nu stia ce sa zica. Nu a mai intalnit un astfel de om. A vrut sa scape insa nu a putut. Camerele care erau incuiate, defapt erau camere pentru tortura. Maddy si-a dat seama de ce avea acest barbat tablouri cu fete in toata casa. Acestea erau victimile sale pe care le-a omorat. Erau foarte multe.  Fata nu le putea numara pe degete. Tablourile erau mici si mari, iar daca te uitai mai atent erau scrise numele si cat au trait.

Barbatul a dus-o alaturi de alte colege. Erau multe fete de varste fragede. Erau intr-o singura camaruta. Maddy era inspaimantata. Erau 5 fete, toate speriate si Maddy a intrebat de cand sunt aici inchise. 5-6 ani. De atat timp duc acest chin. Le era frica. Se vedeau pe fata lor. Dupa cateva zile le va omora. Au incercat sa scape de atatea ori, insa fara succes. S-au asezat toate in cerc si se rugau. Maddy statea deoparte, nu se implica. Nu credea ca Dumnezeu o va ajuta in aceste clipe.

Nu stia cum va fii viata ei in continuare. Insa spera, ca bunica ei sa o caute. Parintii ei sa se intereseze unde este, cand a fost vazuta ultima data. Prietenii ei sa o caute. Spera. Nu a vrut sa fie gasita moarta in aceasta casa. 

Se auzi deodata o voce de baiat. Era prietenul ei. A stigat din toate fortele ei dupa el. 

Ajutor, ajutor! - Maddy

Fetele i-au spus sa inceteze pentru ca nimeni nu o va auzi. Chiar daca ea aude el nu o aude. Au incercat. Au incercat totul. Insa ele au renuntat. Si-au acceptat soarta, insa Maddy nu. A tot tipat insa nimic. Si asa a trecut un an. Chinuri, batai, jale, lacrimi si o speranta. Speranta de a o gasi cineva. Dar nimic. Nu a renuntat. Isi facea planuri in cap insa toate erau ruinate. Barbatul era mereu cu un pas in fata ei, in fata fetelor. De fiecare data cand ar fi vrut sa scape, barbatul o prindea, o punea singura intr-o camera si tortura de dimineata pana seara. Numai in filme se putea intampla acest lucru. Insa nu. Era chiar viata reala. Nu este doar o poveste. Este viata reala pe care am trait-o ieri, azi si maine. De ce stiu aceste lucruri? Veti afla pe parcurs daca veti citi in continuare aceasta poveste.

Cerere de prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum