Au trecut 3 ani. Maddy este in continuare prizoniera. Nu a mai iesit de 3 ani afara. Nu mai stie cum e viata. Nu mai avea sperante. A incercat orice scapare insa fara rezultat. Toate colegele sale au fost omorate, ele incercand sa o salveze pe Maddy. Dar toate au fost in zadar. Nimeni nu le-a auzit, nimeni nu a stiut ce se intampla in acea casa. Asa a fost si cu barbatul. Nu mai avea timp de nimic. Nu a mai iesit din casa de mult timp. Era foarte atent cu acele fete, cu fiecare detaliu pe care le faceau, cu fiecare vorba pe care o spuneau , fiecare miscare pe care o faceau. Insa toate au fost omorate, Maddy ramanand ultima, insa nu chiar ultima. Sigur barbatul ii va placea sa faca aceste chestii murdare in continuare. Insa barbatul era mai bland cu Maddy, mai grijuliu. Maddy purta copilul barbatului. Chiar daca era putin ciudat si confuz, asa era. Maddy nu mai avea nici o speranta mai ales ca avea un copil. Nu mai putea sa mai scape, barbatul luand niste masuri ilegale. A inchis-o intr-o camera, micuta si cu putine lucruri. Un pat, un dulap o chiuveta, o cada si niste ustensile pentru bucatarie. Acolo se va naste copilul. La 19 ani va avea un copil. Nu dorea sa se intample un astfel de lucru. Nu astepta sa se nasca. Ii era frica, nestiind cum sa ingrijeasca un copil. Camera nu avea nici geamuri decat o mica aerisire. Insa nimeni nu o auzea. In fiecare noapte, barbatul venea la 22:00 PM si dormea cu ea. Ii aducea in fiecare duminica cate un cadou. Niste blugi, ingrediente pentru a face mancare. Barbatul astepta cu nerabdare sa se nasca copilul. Sa aiba o fetita sau un baietel. Maddy nu si-a imaginat vreodata in acest mod, viata ei. Acum ar fi trebui sa stea cu parintii ei, sa citeasca o carte. Sa stea la mare si sa se duca in apa, sa cunoasca un baiat si intr-o zi sa stea la casa ei. Sa aiba un job platit bine, sa aba 2 copii si sa ii creasca, iubindu-i nespus. Insa, viata ei nu era asa. Statea in fiecare zi in acea camera, uitandu-se la televizor, facand niste mancare si apoi se culca. Ii era groaza cand venea noaptea, trebuia sa stae cu barbatul, sa se uite la ea. De cateva ori a incercat Maddy sa scape insa barbatul nu o lasa. Ii dadea cate o palma si apoi Maddy se calma. Barbatul a promis ca daca va tine copilul nu va mai captura fete si nu le va omora. Deasta Maddy nu incerca sa se omoare. Avea promisiunea barbatului. Nu ar fii vrut ca vreo alta fata sa mai treaca prin ce a trecut ea.
Si astfel barbatul se potolii. Venea in fiacare seara si dormea cu ea iar dimineata pleca la munca si la cealalta familie. Ii era scarba ca va creste un copil cu el. Dar totusi era copilul ei.
Peste cateva zile copilul se va naste. Nu va putea sa mearga la spital, va trebui sa il nasca in acea camera. Era un baietel.
CITEȘTI
Cerere de prietenie
Teen FictionMaddy, o fata in varsta de 16 ani cunoaste pe site-urile de socializare un baiat. La prima aparitie, ei incep sa se cunoasca chiar daca stau la distanta mare unul fata de altul. Vorbesc de dimineata pana seara tarziu fara a isi da seama cum trece ti...