Flirteaza cu Maddy?

75 6 1
                                    


Chiar flirteaza cu mine sau e doar in capul meu? - Maddy

-------------------------------------------------------------------------------------

Astazi e ziua cea mare in care Maddy ii va cunoaste pe parintii baiatului. Este asa de emotionata si confuza de mesajele de ieri trimise de catre tatal baiatului. Nu stie cum va reactiona dar spera sa se inteleaga cu ei. Si-ar dori sa o placa asa cum este ea si sa o ajute daca fata va avea candva nevoie. Nu are o tragere de inima sa se duca dar i-a promis baiatului asa ca se va tine de promisiune. A cumparat o cutie de bomboane si s-a intalnit cu baiatul. 
Cand Maddy a ajuns in fata casei era speriata. Nu a mai vazut asemena casa. Era veche si mare, cu geamuri fumurii si inchise. Nu arata bine deloc. Isi imagina sa fie altfel. Sa fie o casa vesela, mica si colorata cu o gradina uriasa si cu flori parfumate. A inaintat in fata, ajungand in pragul usii care scartaia intr-una. Baiatul a deschis usa si ea a intrat. Semana mai mult a conac. Avea  foarte multe incaperi si din ele toate erau incuiate. Se uita uimita si avea un sentiment nedorit. Atunci din living se deschise usa iar un batran iesea din ea. Nu era chiar batran, avea in vreo jur de 55 de ani. Maddy, politicoasa, a dat mana cu el. Au intrat in camera si au inceput sa vorbeasca. Baiatul i-a povestit tatalui sau cat de uimitoare este Maddy si cum a intalnit-o. 

Au servit gustari si au baut suc. Maddy se uita in jur si vedea numai tablouri cu fete. Nu stia de ce barbatul are tablorui cu fete tinere. Se gandea ca or fii fostele prietene ale baiatului sau. Nu isi batea capul. Barbatul se uita insistent la Maddy. O analiza din cap pana in picioare, uitandu-se cu ce este imbracata si cum este machiata. Baiatul s-a dus pana la baie iar cei doi au ramas singuri. Era o liniste profunda, barbatul uitandu-se mai insistent decat inainte. A venit si s-a asezat langa ea, luandu-i mana si punand-o pe mana lui. Era un moment ciudat si stanjitor. Maddy nu stia ce sa faca. Sa-l opreasca sau sa il lese sa isi duca planul pana la sfarsit. A ales prima varianta si s-a ridicat brusc in picioare. A venit cu pretextul ca a vazut ceva si s-a speriat. S-a asezat pe scaunul din colt. La mare departare fata de el. Atunci, barbatul a inceput sa ii spuna cat de frumoasa si atragatoare e. Ce frumos e imbracata si ce despteapta poate fi. Chiar flirteaza cu mine sau e doar in capul meu? - Maddy

Atunci, barbatul s-a ridicat si a venit spre ea. Aceasta s-a ridicat si statea langa scaun. Barbatul a apucat-o de mijloc si a incercat sa o sarute dar Maddy la indepartat, speriata. Atunci baiatul a venit de la baie. A salvat-o. Maddy a preferat sa mearga acasa si sa nu mai stea in compania tatalui sau. Nu i-a spus motivul, doar prefera sa mearga acasa. Atunci cand Maddy a plecat din casa, barbatul se uita lung la ea, cu o privire indurerata. Baiatul a condus-o pe fata acasa vazund ca este ceva in neregula cu ea. Baiatul a insistat dar aceasta nu avea un motiv.
A ajuns acasa si s-a dus direct in camera. Nu ii venea sa creada ce s-a intamplat astazi. Nu putea sa creada. Ii era frica sa creada acel lucru. Tatal baiatului sa o iubeasca? Era ceva in capul ei ... Poate era bolnava si era totul in mintea ei. Deodata primeste un mesaj aninom.
Credeti ca barbatul nu va insita la fata? Credeti ca daca ea nu il va iubi, acesta nu o va iubi in continuare?

Cerere de prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum