Viata s-a incheiat

87 8 8
                                    

Peste 2 ore se vor intalni. Peste 2 ore, viata fetei se va transforma. Nu va mai fi la fel.


------------------------------------------------------------------------------------------------

Maddy era asa de fericita. Astazi implinea 16 ani. Mesajele de pe facebook nu incetau nicodata. Insa Maddy nu le baga in seama. Admiratorii i-au trimis flori, insa ea le arunca. Nu o interesa de ceilalti. Totul pentru ea era acel baiat. Prietenele au invitat-o in oras, dar ea le refuza. Nu ii mai placea prietenii pe care ii avea, nu mai vorbea cu ei. Iesea rar din casa iar daca iesea, se ducea la scoala si inapoi. Statea numai cu leptopul si telefonul in mana. Cand baiatul nu era online, se uita la seriale sau filme. Avea o viata imaginara. Doar ea si baiatul. Nu mai manca, kilogramele cadeau de pe ea. De la un emoticon. Bunica fetei a incercat sa afle ce i s-a intamplat insa aceasta nu discuta cu nimeni. Cand telefonul suna si erau parintii ei nici nu ii baga in seama. Astepta sa fie sunata de baiat. Astepta un mesaj de la el. Nu era suparata, ci dincontra, ea era vesele. Plina de viata si binedispusa. In 2 ore il va intalni. 
A deschis usa sertarului cu putere, si a ales niste haine, s-a aranjat si a plecat fara sa spuna unde.
Inca 10 minute si il va intalni. Era foarte fericita. A mers in locul unde au planificat. Se uita in jur insa nici o urma de el. S-a speriat. Oare va veni? Oare a uitat? Oare nu ma mai iubeste? Oare s-a ratacit? Intrebarile asta o framantau pe Maddy. A trecut o jumatate de ora de cand a ajuns Maddy. Dar nici o urma de el. S-a gandit sa plece. Sa nu mai stea sa il astepte si sa nu mai vorbeasca cu el. Sa il uite. Insa, dupa un colt se veda un baiat cu un buchet de 16 trandafiri rosi. Erau mari si frumosi. Chipul baiatului nu se veda. Era acoperit de acei trandafiri. Insa acel baiat se apropia de ea. Maddy nu stia ce sa faca. S-a intors cu spatele si s-a asezat pe un scaun fara sa se uite la el. Deodata o mana o apasa pe umar. Era acel baiat. O intreba daca cumva a vazut o fata pe nume Maddy sau daca o cunoaste. Aceasta cand a spus un cuvant, baiatul si-a dat seama ca ea este. Si-a dat seama dupa glasul dulce pe care il avea. A recunoscut-o. Atunci a luat-o in brate si a strans-o. Maddy a inceput sa planga. Nu stia ce sa mai zica. Era un moment perfect. Nu a mai trait acel moment niciodata.  S-au plimbat prin mall cat a fost ziua de lunga. Au vorbit si au ras toata ziua. Au facut poze, au ras, au povestit lucruri pe care nu le-au spus prin telefon. A fost o zi perfecta pentru ei. Au mancat apoi au hoinarit prin oras pana tarziu. Au avut niste amintiri pretioase. Baiatul i-a propus fetei sa o duca in fata parintilor si sa o prezinte. Aceasta a acceptat cu mare drag. Au stabil data si ora.
Era ora 23:30 PM. Baiatul a condus-o acasa si s-au despartit. Acesta a spus ca se vor vedea toata saptamana. Maddy l-a strans in brate si apoi a plecat. Cand a deschis usa, Maddy a avut un soc.


Cerere de prietenieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum