12. ZÁŘÍ 2017
7:24 pm
Pokoj 324"Fakt tam mám jít?" Ujišťovala jsem se a nervózně přešlapovala po pokoji.
"Co máš za problém, Sue? Učebnice potřebujeme. Tak se koukej sebrat a dojdi pro to." Postrčila mě Christyne a vecpala mi do ruky peníze, které mi vytáhla z peněženky.
"Dobře, dobře. Já jdu." Vyklouzla jsem ven a snažila se zorientovat na chodbě. Zabočila jsem doleva a s narůstající nervozitou jsem procházela chodbami internátu.
'314, 315, 316-'
"Hej, potřebuješ něco?" Trhla jsem sebou a otočila se o 180 stupňů. Na křesle seděla dívka, nohu přes nohu a v ruce držela učebnici.
"N-no, já... Uhm.. Hledám Caroline. Z 317-"
"Jooo..." Zasmála se, odložila učebnici na konferenční stolek vedle sebe a zaplula do 317.
Chvíli tam byla, než vyhlédla ven a pokynula mi, abych šla dovnitř. Prohlédla jsem si jejich pokoj. Bylo to tam mnohem útulnější než náš pokoj.
"Caroline někam odběhla, tak si někde sedni a počkej. Za chvíli se vrátí." Řekla mi blondýna aniž by se na mě podívala se dál věnovala studiu. Byla to ta, která seděla na stole s papírkem s upozorněním na konvici.
"Jsem Angie, mimochodem." Dodala a otočila stránku.
"Susan." Pípla jsem a dál v rukou žmoulala peníze na učebnice.
V pokoji byly dvě palandy, stoly se čtyřmi židlemi a všude byly fotky, vyvěšené papírové kytičky, malé polštářky a na jedné posteli bylo povlečení se štěňaty.
Prohlížela jsem si fotografie vylepené na stěnách, ale ani na jedné jsem si nevšimla Caroline. Určitě jsem ji nepřehlédla. Měla až moc charakteristické rysy.
Piha na pravé tváři a na krku, asi pět centimetrů od klíční kosti byly dostatečné poznávací značky.
Hnědé vlasy se světlejšími pruhy k lopatkám, vzadu na hlavě podholené.
Všimla jsem si toho, když si z hlavy sundala ručník než se vrátila na pokoj, telefon ucha a s někým mluvila.Vytrhla jsem se z myšlenek a vrátila se zpátky na pevnou zem.
"Hledáš mě, Koťátko?" Otázala se Caroline a na rtech jí hrál tajuplný úsměv.
"No já.... Jo."
Její úsměv se ještě roztáhl, když přistoupila k pracovnímu stolu a vytáhla učební materiály.
"Tak to na mě vybal, ženo." Pohodila hlavou a odhalila svoje bílé zuby, jak se zářivě usmála.