//6//

920 72 8
                                    

"Cableová na chemii?" Vyprskla Agnes a otočila se na mě.

"Cableová není tak špatná. Je skoro slepá, baba jedna." Zasmála se Caroline a promnula si oči. Pak dodala:

"Nech mě dát ti pár rad, Koťátko. Cableová nevidí do stran. Nemá periferní vidění. Takže když taháky, tak na kraj lavice nebo když bude přímo vedle tebe."

Do pokoje vešla ještě jedna ze čtvrťaček a začala se smát.

"Hlavně to neudělej jako Caroline. Ta blbka si naivně myslela, že nevidí dopředu a měla ty taháky vidět i z dvaceti metrů."

"Hahaha, děsně vtipný." Zašklebila se Caroline a ukázala silnější brunetě prostředníček.

"Tak dál. Neil ti bude radit při prověrkách, Pan Redwood the nechá na mobilu i při zkoušení, slečna Claudia je hipík a bude vám cpát svoje dobrý a špatný čakry a Smith je úchylák, kterej udělá z každýho slova dvojsmysl."

"A je to ten typ učitele, u kterýho si můžeš šplhnout """"soukromou hodinou navíc v jeho osobním kabinetu""""" Jestli chápeš co tím myslím." Dodala bruneta a perverzně se zazubila.

"Margaret, přestaň s tím. Tohle nemusela vědět." Rozesmála se Angie a zavřela sešit.

"Ty toho víš, Marge. Byla jsi snad na jeho soukromých hodinách výtvarky?" Caroline nahodila rošťácký výraz a spustila nohy z postele na zem.

"Fuj, vždyť je starej... A- a nechutnej bože!" Vyjekla jsem a otřásla jsem se při pomyšlení na našeho učitele na výtvarnou výchovu a jeho 'soukromé lekce v jeho kabinetu'

"Ale prosimtě. Pro tebe jsem Carol, Broučku. S oslovením 'Bože' počkáme na jiný příležitosti."

▫▪▫▪Shyster▪▫▪▫

Kitten //CZ//Kde žijí příběhy. Začni objevovat