//7//

1.1K 72 15
                                    

16. ZÁŘÍ 2017
2:26pm
Školní jídelna

"Upřímně, Christy... Čekala jsem to horší." Zasmála se Andy zatímco konzumovala rybí filé na talíři.

"Děláš si prdel, viď?" Zavrčela Christy a hrála si s hráškem a mrkví.

"No, dobrý. Já jdu na kebab." Michelle odsunula židli a šla odnést talíř. Christine a Andy ji následovaly. Nevěřícně jsem se na ně podívala.

"Ale no tak, Sue. Pohni trochu."

"Vždyť jsem sem teď přišla!" Vyjekla jsem a málem upustila vidličku.

"Ženská hysterická..." Protočila panenky Christine a sebrala čip na obědy.

"Sejdem se v šatně!" Prohodila Andy a vyběhla z jídelny.

Chvíli jsem seděla u stolu, než jsem se znovu pustila do jídla.
Židle proti mně se odsunula a já sebou trhla.

,,Můžem si přisednout?" Zeptala se silnější bruneta kterou jsem si pamatovala pod jménem Marge. S ní tu byly další dvě dívky. Blonďatá Angie a třetí, kterou jsem neznala.

Ve školní jídelně je asi dvacet malých stolečků. Ke každému se vejdou čtyři lidé, takže můj stůl se úplně vybízel.

"Tak co, prcku? Jak se ti tu zatím líbí?" Zakřenila se blondýna a Hrabala se v těstovinách, které byly jako druhé jídlo.

"Komu by se tady mohlo líbit, vole. Vychovávají tu z nás jeptišky!" Sykla Marge a div neodhodila nůž na shrbeného muže který procházel kolem nás.

Ta nejvyšší z nich mlčela a občas přelétla pohledem mezi mnou a svým talířem.

"Jé, promiň. Úplně jsem zapomněla.  Tohle je Teresa." Šťouchla do ní Marge a nasadila nejlepší rape face který jsem kdy viděla.

Pokývala hlavou a s červenými tvářemi se zvedla a aniž by se dotkla jídla, odnesla talíř pryč.

"Co jsem řekla?" Zarazila se bruneta a podívala se po jídelně.

"No jasně, zase Margaret..." Jídelnou se rozlehl smích, jak Caroline vtrhla dovnitř a všimla si červenající se Teresy. Ta se kolem ní rychle protáhla a spěchala ven.

"Však víš, jak je plachá." Posadila se na její místo s polévkou a mrkla na mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 17, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Kitten //CZ//Kde žijí příběhy. Začni objevovat