Arkadaşlar son 2 bölüm sonra final yapacağım. Haberiniz olsun daha sonra yeni bir seriye başlamayı düşünüyorum. Umarım hepimiz için hayırlı olur. Sizleri seviyorum😊
*****
Can:Gitme nolur ben sensiz yapamam!
Begüm: Can bunu sen istedin.
Can:Özür dilerim bir daha olmayacak affet beni...
Begüm Kendine sarılan Can 'a bakar. Üzgün ve ağlamakta görünce dayanamaz gözleri dolar. "tamam, seni affedeceğim.. " Dedi.
Can:Affettin mi? Bitanesin bidaha olmicak söz veriyorum sevgilim. Hadi evimize dönelim.
Begüm: Peki sevgilim..
2 Yıl Sonra....
Cansu :Hadi abla geç kalacağız!
Begüm:Ya Cansu! Kızım alt tarafı mezuniyete gidiyoruz bi ton makyaj yapmışsın!
Cansu:Ay abla onlar da eskide kaldı sende bir şeyden Anlamıyorsun.
Begüm:Cansuu!
Cansu Ve Begüm Mezuniyet için hazırlanırken bir yandan da onları ziyarete gelen Kemal Bey ve Firdevs Hanım, odaya girince gözlerine inanamadı. İkiside Prenses gibi olmuştu.
Firdevs Hanım :Kızlarrr...
Harika olmuşsunuz..
Begüm : Teşekkür ederiz.. Ya Can'ı gördünüz mü aradım ama bulamadım.
Firdevs Hanım:Oda hazırlanıyordur Şimdi.
Firdevs Hanım ile Kızlar konuşurken, Can da hazırlanıp yavaşça merdivenlerden çıkmaktaydı. Tam Begüm ' ün odasına geldiğinde
Duraksadı. Gözü kolundaki saate takılınca tam 30 dakika sonra törenin başlayacağını hatırladı. Kapıyı aniden
Açarak;
Can:Hadi Begüm geç...
Can,Begümü gördüğünde büyülenir. Ağzı açık kalır."Geç ka-kalıyoruz... "
Firdevs Hanım:Oğlum ne diye pat geliyorsun Ya müsait değilse kız!
Kemal Bey :Evet oğlum, bi kızın odasına pat diye girilir mi kapıyı kıracaksın?
Can:Pardon anne, baba.. Ben panik yapınca...
Cansu:Ya hadi son 15 Dakika Can sonra konuşuruz hadi!
Can:Tamam. Külkedisi Bana Eşlik eder misin?
Begüm:Tabiki.
Can, Begüm ve Cansu arabaya binerek evden uzaklaşıp Mezuniyet yerine doğru giderler.
Arabadan indiklerinde; Herkes Begüm 'e büyülenerek bakar. O mezuniyetteki en güzel kız odur. Herkesin kalbini çalmaya başlamıştır. Büyük bir kalabalık içine dalarlarken bir okul müdürünün veda konuşması yaptığını Daha sonra ise kep atma töreni için bir çok kişilerin üstünü giydiklerini görünce, Can Begüm ve Cansu da. Üstünü giyinmiştir.
Okul Müdürü:Evet arkadaşlar... Bu 2 yıl boyunca hepiniz çok çalıştınız gerektiğinde tatil ile ödül kaptınız. İlk geldiğinizde size gerektiğinizde anne baba olmaya çalıştık. Büyük bir çabanın sonunda 2 senemizi Kazasız Belasız geçirdik. Hayatınızda başarılar dilerim. İsteğiniz GÖNLÜNÜZCE olsun! Şimdi Kep atma töreni için sıraya girelim. Yukardan fotoğrafınız çekilecek. Yukarıya bakıp atalım.
Begüm Can ve Cansu herkesin sıraya geçtiklerini görünce acil şekilde toplandılar. Hazırlanıp sıraya geçtiler.
Okul müdürü: Evet Hazır mısınız!10Dan geriye sayalım...
Herkes :Evet!
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Ve yukarıya bakarak kepleri atarlar...
Can Ve begüm Sevinçten ne yapcaklarını bilmedikleri halde birbirlerine sarıldılar. Eğlendiler. Belkide en mutlu gün onlar için olmuştur....
*******
Arkadaşlar beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Hepinizi seviyorum... 😍😍😘😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Seni Çok Sevdi... TAMAMLANDI ?
Teen FictionBir aşk hikayesi...? okuduysan ve beğendiysen vote??