•6.Bölüm •

64 7 3
                                    

4 gün sonra....
Begüm babasını kaybettikten sonra yavaşca onun yokluğuna alışmaya başlamıştı. Begüm'ün bügün doğum günüydü ama acıdan unutmuştu.
Can üstünü giyinip Begüm' ün odasına geldiğinde, Begüm kalkmış, yatağının içinde oturuyordu.
C:Günaydın Prenses? Hadi üstünü giyin okula geç kalıyoruz.
B:Can, canım okula gelmek hiç istemiyor.
C:Ya yapma ama böyle 😪.Sen olmazsan bügün hiçte günüm güzel gitmeyecek.
B:Peki tamam. ☺
C:Hadi bekliyorum aşağıda ben senii...
Can odadan çıkar. Begüm 'ün hali olmasada üstünü giyinir, ve tam çıkacakken masada duran babasının ve annesinin fotoğrafını öper;
B:Anneciğim! Babacığım! Size söz veriyorum kardeşime iyi bakacağım. Ve Hiç üzülmeyeceğim.
Sizi çok seviyorum.
Kapıdan çıkarken yine ona gelen Can 'ı görür.
C:Hadi ama daha ne kadar...... Off Uyuyan güzel bu ne güzellik.
B:Abartma.
C:Tamam hadi gel.
Begümle Can arabaya binerler. Ve okula doğru giderler. Okula vardıklarında yine herkes birbiriyle fısıldaşmaktadır. Okula yeni gelen Eren adında bir çocuk vardır. Yakışıklı olsa da herkesi kendine hayran eden bir tiptir. Begüm sınıfa girdiğinde Begüm'ü gören Eren büyülenir.
E:Meraba Güzelim.
B:Meraba da galiba sen yenisin sanırım.
E:Çok güzelsin gözlerimi senden alamıyorum.
O sırada Can gelir. Ama Begüm farkına varmamıştır. Can onları izlemeye devam eder.
B:Teşekkürler.
E:Senin gibi bir prensesle tanıştığım için memnun oldum yavrum...
Artık daha fazla dayanamayan Can, Begüm Eren'in elini tutmadan araya girer.
C:Hey! Hey! Noluyor burda?
E:Sanane süt çocuğu sen kendi işine baksana. Bizi Begümcüğümle yalnız bırak.
C:Yavaş. O kız benim. Uzak dur ondan.
B:Ya Can yapmayın lütfen!
E:Uzak durmassam nolur!
C:İşte bu olur!
Can Eren'in ağzına bir tane yumruk atar. Herkes ikiliye bakar. Eren köşeye düştükten sonra iyice hırslanarak Can 'a yumruk atar.
B:Ya nolur ayrılın.
O sırada ordan gecen bir nöbetçi öğretmen ikiliyi gördükten sonra ayırır
Ö:Hey! Noluyor burda! Eren? Can?
E:Hocam hepsi Begüm ün yüzünden. Bizi o zorladı kavga et diye.
B:Hocam yalan söylüyor.
C:Evet hocam begüm hiç bişey yapmadı. Hepsi Eren'in suçu!
Ö:Eren ve Can. İkinizde odama geliyorsunuz!
Eren ve Can odaya giderler. Müdür onlara uyarı verir. Birdaha olmayacağına Can söz verir. Ve odadan çıkarlar. O sırada Begüm ü görürler.
C:Noldu Begüm sen niye geldin?
B:Ben bügün eve gideceğim can. Uyuyacağım biraz.
C:Bekle bende geliyim.
Begüm ve Can kapıyı tıkladıktan sonra içeriye girerler.
B:Hocam girebilir miyim?
M:Tabi Begüm.
B:Hocam biliyorsunuz ki babamı 4gün önce kaybettim. Buna rağmen okula gelmeye çalıştım.
Bügün kendimi iyi hissetmiyorum. Eve gidebilir miyim?
M:Tabi ama tek gitmene izin veremem.
Bir velin gelip alsın seni.
C:Hocam annemler şirkette. Ben onu alıp gidebilir miyim?
M:Gelemezler mi?
C:Hayır hocam. Toplantıları var. İptal da edemezler.
M:Peki tamam izin veriyorum. Can dikkat et ona.
C:Siz merak etmeyin hocam.
Can ve Begüm çantalarını alıp eve giderler. Eve gittiğinde her yer süslenmiş ve masa yemeklerle doluydu.
B:Bu ne şimdi?
C:Ya sana aldığım kıyafeti giyer misin lütfen?
B:İyi tamam.
Can da takım elbisesini giyer. Ve Begüm giydiği siyah mini elbisesiyle, kumral saçlarıyla Can 'ı büyülemeyi başarmıştı.

Yüreğim Seni Çok Sevdi...  TAMAMLANDI ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin