Can:Ya doğum günün ne zamandı merak ettimde.
Begüm:Bu mu 😁 ?Bende başka bişey var sandım. 17 Ağustos.
Can:Anladım Peki.
Can Begüme süpriz doğum günü hazırlayacaktı. İlk önce anne ve babasıyla konuşacak,evlerinde bir Parti vereceklerdi.Can açılamamıştı ama,belki doğum gününde açılabilirdi.O sırada kapı çaldı.Gelen anne ve babasıydı.Begümde duştaydı.
Can:Anne ! Baba ! Sizinle birşey konuşmak istiyorum.
Annesi:Tabi ki oğlum
Can:Anne Perşembe günü Begüm ün doğum günü.
Ona süpriz parti verebilir miyiz evde?
Annesi:Tabi ki oğlum.Artık o da bizim kızımız sayılır.
Can:Çok teşekkür ederim anne ve babacığım.
Annesi:Oğlum biz ona bi elbise bakarız.Doğum gününde onu giyer Hediye ne alacaksın?
Can:Yeni telefon düşünüyorum annecim.Anne bide size bişey daha söyliceğim ama Begümün haberi yok.
Annesi:Söyle oğlumCan:Anne ve babam. Ben ona ilk karşılaştığımız günden beri bişeyler hissediyorum.Ve ona doğum gününde önüne eğilip çıkma teklifi edeceğim.
Can bunu söylediğinde anne ve babası sevinmiş ,yüzünde güller açmıştı.
Babası:Çok sevindik oğlum.O kız çok tatlı ve iyi bir kız.Sewindim Hayırlı olsun.
Can:Saol babacım.
Akşam olmuştu.Begüm , Can 'ın anne ve babası,Can ve kardeşi Cansu masaya oturmuş,akşam yemeği yiyorlardı.
Annesi:Kızım almaz mısın?
Begüm:Yok firdevs Teyzeciğim saolun. Size afiyet olsun.Ben odama çıkıyorum.
Annesi:Peki kızım.
Can Begüm odaya çıktığında Kardeşine de süpriz partiyi açıkladı.Kardeşi duyduğunda heyecanlandı.
Cansu:İyi de Can , benim giycek hiç bişeyim yok.
Annesi hemen söze atladı.
Annesi:Kızım biz zaten Begüm için elbise alacaktık,sende ne istiyosan gel alırsın bizimle.
Cansu:Saol Teyzecim. İyi ki varsınız..
Begüm yorgundu. Ama ne kadar gözlerini kapatsa uyuyamıyor,sürekli aklına Can geliyordu. O da ona karşı bişeyler hissediyordu .Aklına bügün yaşadıkları geldi. Ve hatırlayınca sırıttı.Kendi kendine:
"Saçmalama kızım.Sen onun sınıf arkadaşısın hemde evinde kalıyorsun .Saçmalama Begüm .Kendine gel" dedi.Ama bu düşünmesine engel olamıyordu.İkisinin de duyguları birbirine karşılıktı.Ne demiş Özdemir Asaf;
"Aşk; görmekten çok özlemeyi sever, dokunmaktan çok düşlemeyi.. Ve aşk öyle haindir ki; nerde imkansız varsa gider onu sever..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yüreğim Seni Çok Sevdi... TAMAMLANDI ?
Teen FictionBir aşk hikayesi...? okuduysan ve beğendiysen vote??