•11.Bölüm•

46 3 1
                                    

Arkadaşlar bu son bölüm. Bu bölümden sonra final yapacağım haberiniz olsun.. 😘
***
Gece olduğunda herkes evine dağıldı. Can ,Cansu Begüm çok yorgundu. Odalarına çekilip dinlendiler ve yataklarında uyuyakaldılar. Sabah kalktığında ilk Begüm uyandı. Can'ın odasına gitti. Can uyuyordu. Onu uyandırıp "Can biraz konuşabilir miyiz?
"Begüm ne oldu bişey mi oldu bu saatte? "
"Can biliyorum çok erken. Ama her ne kadar reşit olsakta artık beraber olalım, aynı evde yaşayalım istiyorum. "
"Begüm sen iyi misin? Ya erken değil mi evlenmek için"
"evet ama ben senin karın olmak istiyorum. Hem Firdevs Teyze ile Kemal Abi karşı gelemezler ki. Bizi seviyorlar. Bu konuyu annenlere açsak?"
"Peki Begüm peki.... "
*****
Begüm kahvaltı hazırlarken Firdevs Hanım ve Kemal Bey uyanmış,merdivenlerden iniyorlardı.
"Günaydın herkeze! Hadi kahvaltıya oturun bende geliyorum. "
Begüm elindeki son tabağıda masaya kondu. Herkes sofraya oturdu. Konuyu açması için begüm alttan Can 'ı dürttü.
Can:Öhöm. Anneciğim babacığım sizle birşey konuşmak istiyoruz.
Firdevs :Tabi ki Oğlum. Dinliyorum.
Can:Evet erken ama... Biz begüm le evlenmeye karar verdik.
Firdevs:Oğlum ne bu acele? Hem ünüversite n'olacak?
Can:Evet biliyorum anne ama napalım biz birbirimizin olabilmek için yıllarca bekledik ve zor dayandık.Gün bile aldık. Hem evleniriz hem okuruz?
Firdevs Hanım:Peki oğlum. Siz en iyisini bilirsiniz.
Firdevs Hanım ve Kemal Bey düğün hazırlıklarına başlar...

Yüreğim Seni Çok Sevdi...  TAMAMLANDI ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin