•12.Bölüm•/Final

85 4 2
                                    

Herkese Merhaba arkadaşlar bügün final yapıyorum. Üzücü ama yapacak bişey yok.sizleri çok özlicem. Yakında bir korku serisine başlamayı düşünüyorum ya da Aksiyon da olabilir. 😘😘
****
Düğün günü gelmiştir. Merdivenlerden aşağıya Can Ve begüm iner. Masaya otururlar. Nikah memuru gelmiştir.
nikah Memuru:Bize evlenmek istediğinizi beyan olarak bildirdiniz. Ve bizde sizin, evlenmenizde hiç bir engel görmedik. Begüm Hanım siz Can Bey'i Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
"EVET!
Nikah Memuru : Peki Can Bey siz Begüm Hanım'ı Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
"EVET"
O gün oracıkta evlendiler. Tam ayağa kalkıp Cüzdanı Herkese gösterecekken; 2 kapalı bayan Can Ve Begüm 'e yaklaştı. Bu kişiler Ceyda ve Pelindi. Mezuniyetten sonra kapanmışlardı.
Ceyda :Hayırlı olsun!
Begüm:Pardon sizde kimsiniz?
Pelin:Ben pelin. Mezuniyetten sonra kapandım kendi isteğimle. Size 2 yıl önceki yaptıklarımı unutamıyorum. Tüm hatalarım için özür dilerim. Affedin.
Can:Önemli değil. Bize o zaman çok kötülük yapan biz kimseye senin gibi yaptığını yapmayız. Affettikte.
Begüm:Yine de tebrik ettiğiniz için teşekkürler.
Pelin ve Ceyda ordan ayrılırken,Begüm Aile cüzdanını gösterir.
  6 Yıl sonra...
Berna Haydi kızım! Kahvaltıya!
"Tamam anneee! "
Can:Yine niye bağırıyor benim prensesim?
Begüm:Can yapma şöyle çocuk var!
Can:Allah Allah şuna bak sen! Arkadan sarıldım diye suçluyorsun ne var yani sarıldıysam?
Begüm :İyi tamam sarıl.
Berna :Annecim. Bügün uyuyarak geçirelim mi zamanımızıı?
Begüm:Tamam. Siz uzanın ben sofrayı toplarım gelirim.
Begüm toplayıp yatak odasına baktığında Can ve Berna uyuyakalmışlardır. Üstü açık olduğunu gören Begüm, ikisinin üstünü örtüp ve yatağın başına oturup Onları izlemeye devam eder.....
*****
Evet arkadaşlar final yaptık. Yakında da yeni seriye başlayacağım. Hoşçakalın. Sizleri seviyoruuum😍😘😘😘

Yüreğim Seni Çok Sevdi...  TAMAMLANDI ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin