Nicole o suna pe Anna.
Nicole: -Anna!
Anna:-Nicole?
Nicole: -Anna,e grava situatia!
Anna: -Nicole,fi mai clara!Ce s-a intamplat?
Nicole: -Eric mi-a spus cu putin timp in urma...
Anna: -Off!Spune odata!
Nicole: -Sebastian...stii unde e acum?
Anna: -Unde?Unde e?Spune!
Nicole: -Se intalneste cu David.
Anna: -David?
Nicole: -Anna,situatia nu e deloc buna!
Intre timp Lora primeste un mesaj de la Eric.
Eric: "Doamna Lora,va contactez pentru a va spune sa nu o lasati pe viitoarea nora a dumneavoastra sa paraseasca casa.Sunt Eric iar tot ce v-am spus pana acum este un ordin din partea fiului dumneavoastra."
Lora: -Un ordin?
Peste cateva momente Anna coboara grabita.
Lora: -Unde pleci?
Anna: -Paine...nu mai este paine!
Lora: -Nu pleci nicaieri!Nu stiu ce exact se petrece,dar te anunt ca nu ai voie sa parasesti casa!
Anna: -Sebastian e in pericol!Trebuie sa plec acum!
Lora: -Pericol?Ce pericol?
Anna: -Un nebun vrea sa-l omoare!Trebuie sa il oprec!
Lora: -E vorba de...David Hale?
Anna: -Da!
Lora:-Copilu care avea de gand sa dee foc intregii scoli!
Anna: -Nu stiu ce e in capul acelui individ,dar trebuie sa-l opresc!
Lora: -Anna,nu pleci nicaieri!Stiu ca iti faci griji,dar te asigur ca totul o sa fie bine!El e fiul meu,Sebastian!Are sange de italian si sange de spaniol in vene!Am incredere in e,te rog sa ai si tu fata mea!Sigur are el un plan!
Anna: -Nu!Eu trebuie sa merg acolo!
Lora o apuca pe Anna de maini si o taraste in camera ei apoi o incuie acolo.
Lora: -Stiu ca e copilaros ce fac acum dar nu-mi pot lasa nepotul si nora sa se expuna pericolului!
Anna: -Te rog!Lasa-ma sa ies!Lora,te rog!Te rog!
Lora: -Anna,chiar daca bati cu pumni in perete sau in usa,chiar daca tipi si implori,eu tot nu te pot lasa sa pleci!
Intre timp Sebastian ajunge la destinatia propusa de David.
David: -Atat de rapid?Ma uimesti...si singurel?
Sebastian: -Hai sa lasam vorba!
David: -Dar eu sunt un pacifist!Trebuie sa o incheiem odata,nu?Nu vreau sa ne luptam!Nu vreau ca niciunuldintre noi sa moara!
Sebastian incepe sa rada.
Sebastian: -Si atunci...ce vrei?
David: -Initial,o voiam pe Anna,dar am pus ochii pe ceva mai interesant.Copilul tau!Credeam ca daca o sa am un doctor printre oamenii mei,nu va mai trebui sa mearga cu totii la spital si personalul sa puna intrebari.Aveam nevoie de frumoasa ta podoaba ca sa lucreze ca o sclava pentru mine si sa ii dau palme la fund de cate ori este nevoie.Bineinteles,acum ma tenteaza copilul tau!Acea chestie mica,nevinovata si pura pe care am nevoie sa o transform intr-o bestie...am nevoie de acea chestie!Din copilul unui fost mafiot,in sclavul meu,bestia mea!Dar bineinteles...trebuie sa am un motiv bun de santaj ca sa pot lua acea mica fiinta,nu crezi?
CITEȘTI
Rapita de un mafiot
RomansaAnna este confundata cu prietena ei Amna de către un mafiot spaniol care vrea sa îi facă rău și o răpește crezând că așa îl va putea răzbună pe fratele lui Federico ,și facandu-l mândru pe tatăl său Don Diego.Sebastian crede că răzbunarea e totul,da...