După ce Lora termina cu invitatiile,Sebastian primește un mesaj.
Eric:"Sefu,am aflat!Fete plănuiesc să organizeze nunta fara noi".
Sebastian :-Ei!Fetele astea...
Sebastian îl suna pe Eric.
Sebastian: -Cum ai aflat?
Eric: -Nicole nu a mai suportat și mi-a spus.Stii cum e ea...nu poate ține un secret mai mult de 2 zile.
Sebastian: -Așa deci?Gata cu secretele,fetelor!
Eric: -Asta nu e tot!Mai are loc o surpriza.Pianul,șefule!Pianul va fii adus jos.
Sebastian: -Pianul?
Sebastian cade puțin pe gânduri și încet încet lacrimile își fac apariția pe obrazul lui.Sebastian adoarme într-un final cu lacrimile pe obraz și gandindu-se la tatăl lui dar este trezit de Anna.
Anna: -Ai plâns?
Sebastian: -De ce nu mi-ai spus?
Anna: -Ce să-ți spun?
Sebastian: -De nunta.
Anna rămâne fără cuvinte.
Anna: -Off,Nicole!
Sebastian: -Aha,da!Ai ghicit!Nicole...
Anna: -Am vrut doar să-ți fac o surpriza și să-ți spun cu o zi înainte.Asa,nu te-ai mai fii complicat cu pregătirile.
Sebastian: -Da eu am vrut să mă complic cu pregătirile.Asta voiam!Să îmi pregătesc nunta alaturi de soția mea.Sa creez amintiri.
Anna: -Ok,bine!Îmi pare rău.Trebuia să discut cu tine.
Sebastian o pupa pe frunte.
Sebastian: -Greseala iertata!Acum treci la somn,e târziu.
Desii Anna s-a culcat,Sebastian încă se mai gandes-te la pian.Pianul pe care tatăl său îl adora,pianul care se auzea in fiecare seara in casa lor și melodiile pe care el și fratele său le memorau când erau mici.
Sebastian: -Oh,tata!Ce mult mi-as dori sa fii alaturi de mine in ziua nuntii.Tata,fiul tău se însoară și va avea până și un copil.Sper că voi avea curajul să-i cant la pian la fel cum.ne cântai și tu noua.Anna,a fost singura care m-a făcut să șterg pianul de praf și să când din nou la el.Atunci când am rapit-o,am vrut să mă răzbun pe ea pentru moartea lui Federico dar,strălucirea aia din ochii ei,frica,ura și dispretuirea m-au făcut să mă gândesc la sunetul trist al pianului.Ea a șters răutatea din sufletul mea și m-a adus înapoi în lumina.Tata,oare aceasta fata,e trimisa de tine?Daca da,mulțumesc tată!
CITEȘTI
Rapita de un mafiot
DragosteAnna este confundata cu prietena ei Amna de către un mafiot spaniol care vrea sa îi facă rău și o răpește crezând că așa îl va putea răzbună pe fratele lui Federico ,și facandu-l mândru pe tatăl său Don Diego.Sebastian crede că răzbunarea e totul,da...