Ar trebui sa ne impacam?

6.1K 247 1
                                    

Nicole: -Eric,poate daca as vorbi cu Anna,poate ca o pot convinge sa se impace cu Sebastian

Eric: -Nu stiu ce sa zic iubito...

Nicole: -Poate reusesc!Am un plan .

Eric: -Ce plan?

Nicole: -Ii spun ca sunt insarcinata!Asa poate va acepta sa se casatoreasca cu Sebastian si vom putea sa ne casatorim si noi!

Eric: -Nicole...ai inebunit!

Nicole: -Nu sunt nebuna,gandesc pozitiv doar!Adica sunt prietena ei!Cand Amna a abandonat-o,eu am fost alaturi de ea si poate o sa i se faca mila de noi si o sa accepte.

Eric: -Si daca nu te va crede?

Nicole: -Poza cu teste de sarcina pozitive sunt peste tot pe internet.

Eric: -Hmm...sa stii ca pana la urma e o idee buna!

Nicole: -Primesc si eu un pupic pentru aceasta idee geniala?

Eric: -O sa primesti mai multi.si se saruta.

    

*Peste o ora*.

Sebastian: -Am un apel video pentru tine.

Anna: -Pentru mine?Am voie in sfarsit sa tin un telefon?Wow,cum se folosea chestia asta?

Sebastian: -Nu te mai prosti si tine-l!

Anna: -Bine,bine!Nicole!

Nicole: -Anna!

Anna: -Nicole,vreau sa scap de aici!E atat de plictisitor!Si tipul asta...e si mai plictisitor !

Nicole: -Pai ai putea sa scapi daca te casato...

Anna: -Nici sa nu pronunti cuvantul!Sebastian,tu de ce stai acolo?Ha?Ce astepti?Un premiu?Nu vezi ca vorbesc la telefon?Putina intimitate te rog...

Sebastian: -Si vrei sa te las aici cu telefonu meu in mana,nu?

Anna: -Ar fi perfect!Si Nicole,ce faci?Cum mai e viata ta?S-a intamplat ceva important cat am fost plecata?

Nicole: -Eu am inceput stagiul la un spital .

Anna: -Wow!Ce minunat!Ce n-as fi dat sa fiu si eu acolo...

Nicole: -Pai vei fi aici curand daca...

Anna: -Sa nu o spui!

Nicole: -Ok,hei am o veste!

Anna: -Uimeste-ma!

Nicole: -O sa am un copil!

Anna: -Ce?

Nicole: -Sunt gravida!

Anna: -Tu esti...tu chiar...

Nicole: -Dar cum nu ne putem casatori...eu si Eric am decis sa nu il nasc.Saptamana viitoare voi  face avortul.Parintii mei nu sunt de acord cu asta.Daca nu ne casatorim,nu putem avea un copil!

Anna: -Ce?Din cauza mea,vrei sa avortezi un copil?

Nicole: -Nu e din cauza ta,asa a fost sa fie!Acum trebuie sa inchid.Nicole da semne de lacrimi.

Anna: -Nu,stai!Ah!A inchis!

Sebastian: -Telefonul!

Anna ii arunca violent telefonul.

Anna: -Of!Ce fac?Oare sa cad la o intelegere cu el?Oh,singura cale e sa ma casatoresc cu el!Ar trebui sa ne impacam?Ce sa fac?


Rapita de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum