Pentru ca te iubesc!

9.3K 358 34
                                    

-Anna proasto,adormi mai repede!Of,nu pot sa ma gandesc la ciudatul ala!

Dimineata,sunetele unor tocuri se apropiau de camera Annei.Cand usa ei s-a deschis,Anna a ramas confuza.O tipa blonda,foarte frumoasa si corpolenta era in fata usii ei.

Anna: @Woow*!!!E de 100 de ori ...nu de 1000 de ori mai frumoasa ca mine*

Tipa: -Tu cine mai esti?

Anna: -Nu,tu cine esti?

Tipa: -Nu e evident?Iubita proprietarului acestei case!Dar tu cine esti papusa?

Anna: -Ma numesc Anna...

Tipa: -Mda...bine si ce faci ma rog,in casa aceasta?Plec putin in Bulgaria si o tipa dezmembrata ca tine doarme in casa iubitului meu!Hai,scumpo!Ce mai astepti?Valea din casa asta!

Anna: -Nu esti singura care vrea sa plec,crede-ma!Daca as putea,as pleca dar   se pare ca "iubitul" tau nu ma lasa!

Tipa: -Hah,scumpo,daca eu spun sa pleci...pai pleci!

Anna: -Scumpo,daca as putea,as pleca!Dar o gorila mare numita Eric e chiar acum in poarta pazind palatul!Acum sunt precum Jean Vlajean in ocna dar faza este ca eu nici macar nu am furat ca sa merit sa stau aici in "palat"!

Tipa: -Despre ce Jean vorbesti?Are Sebi un caine?Sau un prieten nou?

Anna: -Se vede ca gradul tau de inteligenta este egal cu 0!Aham, egal cu  0 scumpo!

Tipa: - Fato,esti  ca si moarta!Sebi!!!Sebi,unde naiba esti?Sebi!

Sebastian: -Anna,s-a intamplat ceva?

Tipa sare la bratul lui Sebastian si incepe sa strige urat la Anna.

Tipa: -Scoate-o din casa imediat pe cateaua asta!

Sebastian: -Tu ce faci aici?

Tipa: -Imi era dor de tine!

Sebastian: -Dispari!

Tipa: -Ce?Tot timpul petrecut impreuna n-a insemnat nimic?

Sebastian: -Exact!Ne-am despartit acum 3 luni!Nu inteleg de ce-mi invadezi asa casa!Si Eric?Paznicii?Cum te-au lasat sa intri?

Tipa: -Nu a fost nevoie!Se lupta chiar acum cu "micii" mei prieteni.

Hai Sebii!Te rog,iarta-ma!

Sebastian: -Dispari!

Tipa: -Nu a fost decat o singura seara,tipul ala nu a insemnat nimic!

Sebastian: -Nu e vorba ca mai inselat.Am vrut demult sa scap de tine!Decat sa o fac eu,l-am platit pe tipul ala cu o suma frumusica sa se dea la tine ca pe urma eu sa intru in incapere si sa gasesc o scuza.Ema,nu esti vinovata cu nimic!Ai cazut intr-o capcana,scumpo!Si nici nu erai indragostita de mine!Erai indragostita de banii mei!

Ema: -Si atunci de ce ai vrut sa fim impreuna?

Sebastian: -Ema scumpo, cu ajutorul tau,mass media mi-a dat mai multa atentie decat doream!Cand mass media a aflat ca mai inselat ,eu am iesit cu mainile curate din asta!Woow,super modelul Ema...sa insele un faimos afacerist!Asa ceva!si Sebastian incepe sa zambeasca malefic.

Ema: -Nerodule!Esti un mare nerod!

Sebastian: -Ok,scumpo!Acum nu ma mai fa sa pied vreme!Valea!

Tipa iese posomorata din camera Annei.

Sebastian: -Esti bine?Te-a lovit?

Anna: -I-ati mana de pe mine!Crezi ca as fi lasat-o sa ma atinga?Am vorbit doar!

Rapita de un mafiotUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum