Dimineața.
Anna: *Doamne,te rog,te rog sa fiu îmbrăcată!Te rog!*și își ridică plapuma de pe ea.
Anna: *Nu!Nu!Nu!Anna,ce ai făcut!Idioato!*se da ușor jos din pat sperând să nu.l trezească pe Sebastian și se uită după haine.
Sebastian: -Sunt în stânga,chiar lângă capul meu,jos!
Anna se uită speriata către el și își pleacă privirea.
Anna: *De ce zâmbește? Pare atât de bine dispus...*
Sebastian: -Nu trebuie sa tii astupi,deja i-am vazut.
Anna de îndreaptă către hainele ei dar când ajunge in dreptul lui Sebastian el o trage fix lângă el.
Anna: -Ce nai...
Sebastian: -Shht!De ce ai vrut sa fugi?Nu trebuie să-ți fie rușine!
Anna: - Nu mi-a fost ruși...
Sebastian: -Vad cum te-ai înroșit la fața!
Anna: -Ah,e cald...
Sebastian: -Nu mai spune!și o sărută pe obraz.Anna sare din brațele lui.
Anna: -Ce faci?Nu vezi cat e ceasul?Să ne pregătim și să plecam!și fuge la baie.
Sebastian: -Hey,Anna!Să fi pregatita!In 5 minute plecam!
Anna: -5??
Sebastian isi ia blugi pe el.
Sebastian: -Da,5!
*După 5 minute*.
Sebastian: -Anna,gata?Ești gata
Anna: -In 5 minute abea poți face o baie!Nici hainele nu le am pregătite...
Sebastian: -Lasa,mergi dezbrăcată!Îți sta mult mai bine!și face cu ochiul iar Anna arunca cu perna in el.
Anna: -Ciudatule!Crezi că sunt fotomodel?Mă duc așa cum vreau eu in fata mamei tale?Ce o să creadă despre mine?
Sebastian: -Ca mă însor cu o tipa sexy și frumoasă .
Anna: -Iar eu mă mărit cu un tip ciudat și enervant!
Sebastian: -Ciudatule și enervant dar al naibii de frumos.
Anna: -Gata,am terminat!
Sebastian o poftește pe Anna afara iar din urmă ei incepe sa fluiere.
Anna: -Inceteaza!
Sebastian deschide ușa mașinii și o lasă pe Anna sa intre inountru.
*După 5 ore de mers*.
Anna: -Mai avem mult?
Sebastian: -Te-au plictisit?Poți să mă privești pe mine dar te avertizez,te vor durea ochii de la atâta frumusete!
Anna: -Mai bine citesc cartea asta!
Sebastian: -Dar nu ai terminat-o acum o ora?
Anna: -O mai citesc odată!
Sebastian: -Pai nu o mai citi deoarece am ajuns!
Anna: -Wow,asta e un palat sau o casa?
Sebastian: -Nu știu,spune-i cum vrei!
Anna coboară jos.
Anna: - Nu vii?
Sebastian: -Nu știu ...
Anna urca iar în mașina.
Anna: -Hei,ce-i cu tine?Ce ai pățit?
Sebastian: -Mi-e cam jena,adică nu am mai vizitat-o de mult timp,nici nu am sunat-o,nici la apeluri nu i-am răspuns...
Anna: -Hei,va fi bine!O sa vezi!Fiecare mamă își iubește copilul iar când te va vedea,va radia de fericire!Ai încredere în mine!Sebastian: -O să am încredere în tine!și o sărută pe frunte.
*Capitol needitat :x (că și restul colorlalte 😂)*
Hey!! Doream sa urez noroc la bac celor care-l dau (daca am printre cititori) mult succes copii!:*
Următorul capitol va apărea când o vrea Domnu* căci vreau sa finalizez poveste cu un happy-end.Vor mai apărea câteva capitole și...gata!Sfârșit!Scăpați de mine:) da nu vă grăbiți așa căci...*sunete de tobe* va apărea și a doua parte a cărți (asta doar pentru că ma plictisesc vara asta *nu am prieteni*)și dacă îmi dați un mesaj in privat...va dau și o scurta,SCURTA idee despre ce se va întâmpla acolo.Va pup!:* :* :*
CITEȘTI
Rapita de un mafiot
RomanceAnna este confundata cu prietena ei Amna de către un mafiot spaniol care vrea sa îi facă rău și o răpește crezând că așa îl va putea răzbună pe fratele lui Federico ,și facandu-l mândru pe tatăl său Don Diego.Sebastian crede că răzbunarea e totul,da...