Dimineata,ora 7:30.
Sebastian: -Anna,e 7!
Anna: -Stiu!
Sebastian: -Atunci ce faci treaza la ora 7?
Anna: -Nicole vine azi.
Sebastian: -Si de ce vine Nicole azi?
Anna: -Vine sa discutam ceva.
Sebastian: -Sa inteleg ca vine Nicole azi sa va intalniti ca apoi sa discutati ceva.Ok!
Anna: -Am plecat.
Sebastian: -Ok!
Anna deschide usa.Sebastian isi deschide si el ochii iar apoi sare din pat.
Sebastian: -Stai!
Anna: -Ce e?
Sebastian: -Daca vine Nicole azi sa discutati ceva,asta inseamna c acel ceva e important.Deci...despre ce va fi vorba in discutia voastra?
Anna: -Ceva secret!
Sebastian isi baga mainile in buzunar si se invarte imprejurul ei.
Sebastian: -Secret deci...Hmm..."secret"!Nu-mi place cuvantul asta deci spune-mi,care e secretul?si se opreste in fata ei.Anna se apropie de urechea lui stanga si sopteste:
Anna: - Am plecat!si inchide usa.
Sebastian: -Asa deci?Tu ai vrut-o!isi ia telefonul si il suna pe Eric.
Eric: -Da,domnule!
Sebastian: -Ti-a spus Nicole ca se intalneste cu Anna azi?
Eric: -Oarecum.
Sebastian: -Ti-a spus si de ce se intalneste cu Anna azi?
Eric: -Nu domnule!A zis ca e vorba de ceva secret.
Sebastian: -Nicole a plecat deja?
Eric: -Abea a iesit,domnule!
Sebastian: -Urmareste-o!Fetele pun ceva la cale!Vezi sa nu cumva sa te prinda!
Eric: -Inteles,domnule!si isi incepe spionajul.
*Peste o ora*.
Eric il suna pe Sebastian.
Eric: -Domnule,sunt la o cafenea amandoua.Doar discuta.
Sebastian: -Ce cafenea?
Eric: -Destiny se numeste.
Sebastian: -Vino sa ma iei!
Eric: -Se pregatesc sa plece,domnule!
Sebastian: -Nu mai veni sa ma iei!Doar urmareste fetele.
Anna: - Iubitul tau e un spion fara experienta!si incepe sa rada.
Nicole: -Asa se pare...
Anna: -Sigur Sebastian l-a pus sa faca asta.
Nicole: -De ce al-ar pune Sebastian pe iubitul meu sa faca asta?
Anna: -Nu stiu ce sa zic...de dimineata era ciudat.Vrea sa stie neaparat de ce ne-am intalnit!
Nicole: -Trebuia sa le spunem de la inceput...poate ne-ar fi ajutat cu ceva!
Anna: -Le spunem dupa ce terminam cu pregatirile.Sunt de parere ca baietii o sa ne incurce!
Nicole: -Mda...sunt cam natangi cand vine vorba de chestiile astea!si incep sa rada amandaua.
Anna: -Haide,Lora ne asteapta la magazinul cu rochii.Dar mai intai...scapam de Eric.
Nicole: -Cum?E ca un soim,nu vezi?
Anna: -Daca el e soim,noi suntem vipere!Vezi intrarea de la baia fetelor?
Nicole: -Da!
Anna: -Aia nu e singura intrare!Mai este o intrare pe care intra personalul.
Nicole: -De unde stii?
Anna: -Cum intri in cafenea,este un fel de schita mai micuta pusa la intrare.O vezi?Aia!
Nicole: -Nici macar n-am observt-o!
Anna: -Nu se poate vedea de afara pentru ca schita este pusa in interior.Asta inseamna ca Eric nu a vazut-o!Sa mergem!
Eric: -Domnule,fete au plecat spre iesire dar...nu au mai iesit!
Sebastian: -Poate achita nota.Mai asteapta!
Anna: -Haide!si se urca intr-un taxi.
Nicole: -Sta acolo si asteapta.Iuhuu!Salut Eric!*face cu mana*.
Anna: -O sa astepte mult si bine!Asta le trebuie baietilor daca se pun cu noi!
Peste cateva minute fetele ajung in fata unui magain plin cu rochii de toate felurile.
Lora: -Intr-un final ati ajuns!
Nicole: -Am avut o problema cu un mic spion.
Lora: -Spion?
Anna: -Sebastian a avut o mica curiozitate despre intalnirea mea brusca cu Nicole.
Lora: -Curios ca tatal lui!
Anna: -Incepem?
Lora: -Mai intai vreau sa va arat ce rochii de mireasa frumoase am gasit!
Fetele incep sa probeze.
Eric: -Domnule,a trecut o ora si fetele nu au iesit!O fi coada lunga!Ce fel de cafenele au asa multi clienti ?
Sebastien isi pune mana in cap.
Sebastian: -Eric,stii care e diferenta dintre un prost si tine?
Eric: -Care e,domnule?
Sebastian: -Prostul nu e chiar asa de prost ca tine!Au plecat idiotulee!
Eric: -Dar nu aveau cum!Le-as fi vazut!Am stat cu ochii pe usa de la intrare ca si cum ar fi fost un film de actiune!
Sebastian: -Sa vezi ce actiune o sa fie intre pumnii mei si fata ta cand te prind!Vino la mine acasa acum!
Eric: -Da,domnule!
Anna: -La ora 13:00 vin invitatiile!Unde vor ajunge?
Lora: -Dupa ce ajunngem acasa,va trebui sa il retii putin pe Sebastian pana voi lua cutia cu invitatiile!Le voi trimite atat rudelor noastre cat si rudelor lui Nicole si a lui Eric!
Nicole: -Anna,nu ai idee cat de mult iti multumesc!Nu mi-am inchipuit niciodata ca o sa fac nunta in aceeasi zi cu cea a prietenei mele!
Anna o imbratiseza pe Nicole.
Lora : -Si...fetelor,ce aveti de gand sa faceti dupa ce terminati facultatea?
Anna: -Eu voi fi doctor iar Nicole chirurg plastician.
Lora: -Buna treaba,fetelor!Sunt mandra de voi!
Sebastian: -Ai ajuns?
Eric incepe sa fuga prin curte.
Sebastian: -Stai jos,n-am chef de glume!Mama nu-i acasa!Sigur e implicata si ea in asta!
Eric: -Domnule,am aflat ceva socant cu putin timp in urma!
Sebastian: -E despre fete?
Eric: -E despre Amna!
Gata si capitolul asta dragilor!Needitat!
CITEȘTI
Rapita de un mafiot
RomanceAnna este confundata cu prietena ei Amna de către un mafiot spaniol care vrea sa îi facă rău și o răpește crezând că așa îl va putea răzbună pe fratele lui Federico ,și facandu-l mândru pe tatăl său Don Diego.Sebastian crede că răzbunarea e totul,da...