💕 Yirmi 💕

396 19 34
                                    




Bilinmeyen: We Don't Talk Anymore gerçekten harika.

Bilinmeyen: Beklediğimden daha iyi çıktı.

Selena: Teşekkürler.

Selena: Biraz sonra canlı performans sergileyeceğiz.

Bilinmeyen: Heyecanlı mısın ?

Selena: Hemde çok.

Bilinmeyen: Heyecanlanmana gerek yok.

Bilinmeyen: Sen milyonlarca kez konser verdin ve canlı performans sergiledin.

Bilinmeyen: Bununda üstesinden gelebilirsin.

Selena: Haklısın.

Bilinmeyen: Bende heyecanlandım.

Selena: :).

Selena: Sende orada olacak mısın ?

Bilinmeyen: Orada olacağım.

Selena: Gerçekten mi ?

Bilinmeyen: Evet.

Selena: Daha çok heyecanlandım.

Selena: Bir sorum daha var.

Selena: Kuliste yanıma gelmeye ne dersin ?

Bilinmeyen: Selena seni uzaktan izleyeceğim.

Bilinmeyen: Üzgünüm.

Bilinmeyen: Gelemem.

Selena: Bende üzgünüm.

Selena: Neyse, şimdi çıkmalıyım.

Bilinmeyen: Bay bay Selena.

Bilinmeyen: Görüşürüz. (Göndermedi.)

Selena: Bay bay Bilinmeyen.

Selena'nın anlatımı.

Kuliste kıyafetimi giyiyordum ve şu Bilinmeyen  aklımı gerçekten çok meşgul ediyordu. Biraz sonra Charlie gelecekti ve birlikte sahneye çıkacaktık. Acaba Charlie beni mi seviyordu ? Offf ne saçmalıyorum diye düşündüm ve makyajımı yapması için makgözümü çağırdım.


..........

Sonunda hazırdım ve kapının tıklandığını duydum. Kapıyı açtım ve karşımsa Charlie'yi görünce istemsizde olsa gülümsedim.

Beni süzdü ve "Çok güzel olmuşsun Selena." Dedi. Bende gülümsedim ve "Çok teşekkür ederim Charlie." Bende onu süzdüm ve "Sende çok yakışıklı olmuşsun." Dedim ve gülümsedim. "Teşekkür ederim." Dedi ve "Hadi artık gidiyor muyuz ?" Dedim ve başını salladı.

Sahneye vardığımızda hayranlarımızın çığlıklarını duyuyorduk. Bu gerçekten müthiş birşeydi. Onlar mükemmeldi.

Sahneye çıktık ve Charlie piyanonun başına geçti ve çalmaya başladı.

Ve birde şarkıyı söylüyordu. Charlie'nin sesi gerçekten çok mükemmeldi. Etrafı süzdüm ve bir çift bal rengi göz ile karşılaştım. Yanındada Sofia vardı. Justin'den ayrıldığım için çok mutluydum. O beni üzmekten başka hiçbirşey yapmıyordu.
Ben üzülünce Charlie'de üzülüyordu ve onun üzülmesini istemiyordum. Çünkü benim iyi bir arkadaşımdı.

Şarkının sırası bana gelmişti.

Hemen söylemeye başladım.

I just hope you're lying next to somebody

Who knows how to love you like me

There must be a good reason that you're gone

Every now and then I think you might want me to

Come show up at your door

But I'm just too afraid that I'II be wrong

Don't wanna know

If you're looking into her eyes

If she's holdin' onto you so tight

The way a did before

...

En sonunda şarkı bitmişti ve Charlie ile seyircilere teşekkür edip sarıldık ve kulise doğru gittik.
(Multide.)

Kulise geldiğimizde Charlie çok heyecanlı görünüyordu.

Ve birden söze başladı. "Selena, sana önemli birşey söylemem gerekiyor."

Şaşırmıştım.
"Söyle Charlie."

Ne olduğunu anlamadım ve ellerimi tuttu ve "Bilinmeyen benim güzelim." Dedi.

Ve Charlie herşeyi söyler. Hehehehhe bu bölüm güzeldi be. Umarım beğenmişsinizdir. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. İyi günler.

Sunshine // Charlena Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin