2 Hafta Sonra.Çalan kapıyı umursamamaya çalışsamda bu kapı sürekli çalıyordu ve bende rahatsız olmaya başlamıştım.
Yerimden isteksizde olsa kalktım ve kapıya yöneldim.
Kapıyı açtım ve elinde küçük bir kutu ile bana bakan Charlie'yi gördüm.
"Bir sorun mu var Charlie ?" Diye soğuk bir şekilde sordum.
"Sadece, sadece sana bunu vermek istedim." Dedi ve elindeki kutuyu bana uzattı.
"Bu da ne ?" Diye sorunca da "Açınca görürsün." Dedi ve "Peki." Diye soğuk bir şekilde konuştum. "Ben gidiyim artık." Dedi ve bana baktı. "Tamam." Dedim yine aynı soğuklukla. Kutunun içinde ne var çok merak ediyordum ve koltuğuma oturup kutuyu açtım. Kutunun içinde 5 tane mektup vardı.
..........
Hepsini teker teker okudum ve okurken gözlerim dolmuştu. Ben Charlie'yi en yakın arkadaşım olarak görmüştüm ama Charlie bana aşıktı. Gerçi 1 ay öncesinde Charlie'den hoşlanmaya başlamıştım. Ondan hoşlanıyordum fakat bu yaptığını bir türlü affedemiyordum. Sadece biraz zamana ihtiyacım vardı. Belki de herşey düzelecekti. Belki biz sevgili olcaktık ama bu sıralar değil. Telefonumu elime aldım ve Charlie'nin fotoğraflarına bakmaya başladım. O yakışıklıydı. Ve o gerçekten çok iyi biriydi. Charlie ile doğru düzgün konuşmanın zamanı gelmişti. Bu böyle olmayacaktı. İkimizde birbirimizi seviyorduk ama benim iğrenç gururum sayesinde herşey daha da kötüye gidiyordu. Sadece 2 haftaya ihtiyacım vardı. Onu düşünmek için 2 hafta.
2 Hafta Sonra.
Charlie ile konuşmak için Charlie ile buluşmamız gerekliydi. Telefonumj elime alıp bir mesaj atmayı düşündüm.
Selena: Charlie ?
Selena: Bugün müsait misin ?
Charlie: Müsaitim. Bir sorun mu var ?
Selena: Hayır.
Selena: Senin ile konuşmak istiyorum Charlie.
Selena: Aramızın düzelmesi gerekli.
Charlie: Kafede buluşmaya ne dersin ?
Selena: Harika fikir.
Selena: Attığım konuma gel.
Hazırlanmış ve şimdi arabama binip Charlie ile buluşacağımız kafeye gidecektim.
Arabama bindim ve radyoyu açtığımda Justin'in sesini duydum ve hemen değiştirdim. Bu seferde Charlie'nin Attention şarkısını duydum ve gülümseyip eşlik etmeye başladım.
10 Dakikalık bir yolculuk sonrasında buluşacağımız kafeye geldim ve arabamdan indim. Kafenin içine girince Charlie bir masada oturmuş beni bekliyordu. Beni gördü ve ayağa kalktı. Yanına gittim ve ona sarıldım. Kokusu, harikaydı.
Oturduk ve birşeyler sipariş ettik.
"Charlie, bak ben ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum."
O sırada garson siparişlerimizi getirdi ve bende sustum.
"Selena, ben seni çok seviyorum ve seni asla incitmem, kararın ne olursa olsun saygı duyarım. Ama lütfen seni çok sevdiğimi sakın ama sakın unutma."
Kahvemden bir yudum aldım. Ve konuşmaya başladım. "Charlie, ben de seni seviyorum."
Oooooo Selena'ya bak sen.
Birileri aşık olmuş.
Hehhehehehe. Umarım beğenirsiniz.
Vote ve yorum atmayı unutmayın. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine // Charlena
Cerita Pendek"We don't love anymore." Bu bizi özetleyen cümleydi.