💕 Yirmi Bir 💕

380 18 18
                                    



Charlie'nin bu yaptığına inanamıyordum  bir türlü.

Tuttuğu elimi hızlıca çektim ve gözlerinin içine baktım. " Saçma sapan bir bilinmeyen numarayla beni aylarca kandırdın. Senden bunu hiç beklemezdim Charlie." Dedim ve onun gözlerinin dolduğunu gördüm. Ağlıyordu, hemde benim yüzümden. Bu benimde kalbimi kırsada birşey diyemedim ve oradan hemen uzaklaştım.  Uzaklaşırken "Marie." Diye hüzünlü bir şekilde adımı seslenmesini duysamda pek umursamadım. Bende Charlie'ye karşı birşeyler hissetmiştim belki ama bu yaptığı herşeyi berbat bir duruma sürükledi. Belki yanıma gelip bütün hislerini söyleseydi ona bir şans verebilirdim. Ama o bunu yapmamıştı. Ve şimdi artık konuşmuyorduk. Belkide birdaha hiç konuşmayacaktık. Şarkımızın ismi gibi.





...........




Eve geldiğimde kendimi çok yorgun hissediyordum. Bütün bu olanlar beni fazlasıyla yormuştu. Az önce banyodan çıkmıştım ve saçlarımı kurutup yatağıma uzandım ve elime telefonumu aldım.

O an Charlie 'den birkaç mesaj geldiğini gördüm. Mesajları üstüne tıkladım.

Charlie: Selena, ben gerçekten çok üzgünüm.

Charlie: Sadece seni çok seviyordum ve yapacak bir başka seçeneğim yoktu.

Charlie: Gerçekten çok üzgünüm.

Selena: Beni kandırdığın için çok üzgün ve sinirliyim Charlie.

Selena: Bana aşık olduğun için sana kızgın değilim.

Selena: Çünkü, bilirsin.

Selena: Kalp ne isterse onu ister.

Selena: Ama beni kandırman, bu kötü Charlie.

Selena: Bir süre konuşmayalım.

Charlie: Selena, lütfen bunu bana yapma güzelim, bunu bize yapma.

Selena: "Biz" diye birşey yok Charlie.

Selena: Çünkü sen buna istemedende olsa engel oldun.

Selena: Üzgünüm.


Offfff  küstüler. Üzgünüm. Neyse ilerleyen  bölümlerde daha güzel şeyler olacak. Vote ve yorum atmayı unutmayın. İyi günler.

Sunshine // Charlena Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin