Bu bölüm texting olmayacak.2 Ay Sonra
Bazı gerçekler bazı yalanlardan daha acıdır.
Merhaba Selena
Ben Charlie, hani senin en yakın arkadaşın olan Charlie.
Aslında senin öyle sandığın.
Sen benim için asla "En yakın arkadaş." değildin.
Sen benim günışığımdın. Ve hala öylesin.
En son konuşmamızın üstünden tam olarak 1 hafta geçti ve sen hala engeli kaldırıp bana mesaj atmadın. Ama attığın engeli kaldırsan bile sana mesaj atmam.
Atamam.
Çünkü istemediğim bir gururum var.
Yine senin ile "We Don't Talk Anymore." için studioda buluşuyoruz. Zaten studio dışında neredeyse hergün 2 saate yakın birlikteyiz.
Ve en önemlisi sen Justin ile sevgili oldun.Bana gelip Justin'i anlatıyorsun.
Yüzündeki o mutluluk beni sevindirsede, yinede hala üzgünüm Marie.
Justin seni hiçbir zaman sevmemişti Marie.
Ama sen bunu göremeyecek kadar aşıksın ona.
Bu mektubu biz sevgili olunca sana vereceğim. Yada mektuplarımı demeliyim çünkü artık senin için mektup yazacağım. Gerçi sevgili olup olmayacağımızıda bilmiyorum. Bu günlük bu kadardı Marie'm.Başka bir mektup.
Marie, bugün istemedende olsa beni çok üzdün. O Justin denen herif seni üzmüş ve bugün yanımda bana onu anlatırken ağladın. Hemde hıçkıra hıçkıra.
Gidip Justin'i dövmek istedim. Tabi bunu sana söylemedim. Tıpkı bilinmeyeninde ben olduğumu söylemediğim gibi. Ama dövmedim merak etme.
Ve ağladıktan sonra bana sarılıp "Lütfen eğer bir kızla sevgili olursan onu üzme." dedin
Merak etme Marie. Ben Justin değilim. Seni üzmem.
Senin yüzüne bakınca suçluluk duygusu hissediyorum. Şimdiden herşey için özür dilerim. Böyle olmasını asla istemezdim. Beni sevmeni isterdim.
Bu günlük bu kadardı Marie'm.Başka bir mektup.
Marie bugün bana çok güzel gülümsedin. Gülümsemene hayranım.
Komik birşey söylemiştim ve sende bana gülümsemiştin.Ve sonrada Justin geldi. Beni resmen bırakıp Justin ile gittin. Sonra o heriften bir kez daha nefret ettim güzelim. Ona olan nefretim gün geçtikçe artıyor. Üzgünüm senin sevdiğin herşeyi sevemiyorum. Aslında senin sevip benim sevmediğim tek şey Justin.
Bu mektup eline geçince vereceğin tepkiyi çok merak ediyorum.
Bu günlük bu kadardı Marie'm.Başka bir mektup.
Merhaba Marie. Bugün senin ile studioda şarkı söylerken şarkıyı sana bakarak söyledim ama bu senin umrunda bile değildi.
Bana iyi gelmiyorsun Marie.
Beni incitiyorsun. Ama ben senden vazgeçemiyorum güzelim. Bunu istemiyorum. Ama eğer sevgili olursak bana iyi gelebileceğini düşünüyorum.
Umarım öyle olur.
Bu günlük bu kadardı Marie'm.Başka bir mektup.
Marie, bugün Justin ile ayrılmışsınız.
Bunu bana sen anlattın ağlarken.
Bir yandan çok sevindim
Ama bir yandan üzüldüm sen üzüldüğün için.
Seni o şekilde görmeye dayanamıyorum.
Sen harika birisin ve bunları hak etmiyorsun.
Ama biliyor musun ?
Ben demiştim demeyeceğim.
Çünkü seni daha fazla üzmek istemiyorum. Sana iki ay içinde 5 mektup yazdım.
Ama birdaha mektup yazmayacağım. Seni seviyorum Marie.
Bu günlük bu kadardı Marie'm.Ve işte yeni bölüm. Bu bölüm böyle oldu. Umarım beğenirsiniz. Yorum ve vote atmayı unutmayın. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine // Charlena
Historia Corta"We don't love anymore." Bu bizi özetleyen cümleydi.