Arkadaşlar öncelikle biraz reklam yapacağım, ikinci kitabım olan "Old Love"u okursanız çok mutlu olurum, şimdiden teşekkürler iyi okumalar :)-4 Gün Sonra-
Charlie: Sel ?
Selena: Chars ?
Charlie: Nerdesin güzelim ?
Selena: Evde, sen ?
Charlie: Studio.
Selena: :)
Charlie: Şey ya ben sana şey için mesaj atmıştım.
Selena: Ne için ?
Charlie: Yanımda Meghan var, ve biliyorsun biz eskiden onunla sevgiliydik.
Selena: Ee ?
Charlie: Dibimden gitmiyor ve eğer studiodan ayrılırken kameramanlar bizim fotoğrafımızı çekerse yanlış anlama diye mesaj atmak gereği duydum.
Selena: Oraya geliyorum.
-Selena'nın anlatımından-
Bu Meghan neyin peşindeydi böyle ?
Bizi biliyordu, İnstagram'a Charlie ile benim bir fotoğrafımı atıp altınada "My Love." Yazmıştım ve Meghan'da beni takip ediyordu.
Bu nasıl bir cesaretti böyle ?
Hemen studionun önünde indim ve hızlı bir şekilde studioya girdim.
En sonunda Charlie'nin yanına vardığımda Charlie telefon ile uğraşıyor Meghan'da onu izliyordu (!)
Dikkat çekmek için Charlie'ye seslendim "Hey aşkım nasılsın ?"
Charlie beni gördüğünde yüzü hemen gülümsemişti.
Hemen boynuna atladım ve yanağına bir öpücük kondurup, "Seni özlemişim Chars." Dedim, bunu kıskandırmak için değil, gerçekten özlediğim için söylemiştim.
"Bende seni özlemişim güzelim," dedi ve arkadan Meghan'ın sesi duyuldu, "Hoş geldin Selena."
"Hoş buldum Meghan."dedim ve tekrar Charlie'ye döndüm.
"Hadi Charlie, birşeyler içmeye gidelim."
Dedim ve Charlie'de kafasını olumlu anlamda salladı ve önden yürümeye başladı.
Meghan'ın yüzü düşmüştü ama, bu benim pekte umrumda değildi.
Meghan'ın amacını ikimizde biliyorduk.
"Dediğimi duydun mu güzelim ?"
"Üzgünüm, tekrarlar mısın ?"
Dedim çünkü onu dinlememiştim.
"Diyorum ki, studioya Meghan yüzünden geldin değil mi ?"
Charlie'nin elini tuttum.
"Birazcık." Dedim ve en tatlı gülümsemem ile Charlie'ye gülümsedim.
"Öyle gülünce sana kırgın veya kızgın kalamıyorum."
Kıkırdadım."Çünkü bu benim gülümsemem." Dedim ve saçımı arkaya savurdum, "Egolu seni." Dedi ve oda kıkırdadı.
"Meghan'ı eskiden severdim, ama şimdi ona sinir oluyorum." Dedim,
"Eskiden bende severdim, ama o beni aldattı."
"Kim ile ?"
"Sanırım bunu söylememeliyim güzelim, boşver."
Şaşırmıştım,
"Ne zamandır gizli saklımız var Chars ? Söyle lütfen."
"Üzülmeni istemiyorum Marie."
Dedi kısık ses ile,"Lütfen söyler misin Charlie."
"Justin ile beni aldattı."
Yüzüm düşmüştü, yoksa Charlie intikam için mi benim ile sevgili olmuştu ?
"Bak Selena, eğer intikam için senin ile çıktığımı düşünüyorsan, çok yanılıyorsun. Ben seni gerçekten çok seviyorum, hem siz Justin ile sevgili olmadan önce aldatmıştı beni, Justin ile. Asla intikam almam, biliyorsun ben öyle biri değilim." Dedi aklımı okumuşcasına.
Sonunda bir kafeye geldik ve iki tane kahve ısmarladık.
Masada Charlie'nin elini tuttum ve "Ben senin öylen biri olmadığını biliyorum." Ve ekledim, "Seni seviyorum."
Gülümsedi ve oda "Seni seviyorum güzelim, dedi."
Ehehhe işte böyleydi, ben beğendim açıkçası, herneyse vote ve yorum atmayı unutmayın. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine // Charlena
Storie brevi"We don't love anymore." Bu bizi özetleyen cümleydi.