"Selena, sen ciddi misin ?" Dedi tebessüm ederken.O ara yağmur yağmaya başlamıştı.
Kafenin camlarından görünüyordu.
"Evet Charlie, çok ciddiyim." Dedim ve masada duran elini tuttum.
"Bak Charlie, daha önce beni bu kadar önemseyen birini hiç görmedim. Zaten senden hoşlanıyordum ama bunu kendime bir türlü anlatamıyordum. Hep böyle birşey düşünsem o senin en yakın arkadaşın diyip geçiştirdim. Ama bu böyle değil Charlie. Ben seni seviyorum."
Gülümsedi ve gözlerimin içine baktı.
"Beni sevdiğin için teşekkürler."
"Beni önemsediğin için teşekkürler."
......
Hesabı ödeyip masadan kalktık ve Charlie studioya bende evime gittim. Bugün çok değişik bir gündü. Charlie ile daha sevgili olmamıştık ama onun gibi birşeydik. Telefonu elime alıp saate baktım ve saatin 19.10 olduğunu gördüm ve pizza sipariş ettim. Pizzalar gelene kadar Charlie ile konuşmak için telefonumu elime aldım.
Selena: Charlie ?
Charlie: Selena ?
Selena: Nasılsın ?
Charlie: İyiyim güzelim. Sen nasılsın ?
Selena: İyiyim, canım sıkıldı.
Charlie: Benimde.
Selena: Neredesin ?
Charlie: Evdeyim. Sen ?
Selena: Bende evdeyim.
Selena: Yanıma gelsene.
Charlie: Güzelim, çok isterdim fakat biraz dinlenmeliyim.
Charlie: Üzgünüm.
Selena: Sen bilirsin Charlie.
Dedim ve telefonu elimden bıraktım. Bana soğuk davranmıştı, değil mi ?
O anda kapı çaldı ve gelen pizzacı olduğu için elime parayı alıp kapıyı açtım ve parayı uzattım.
İçeri geçtim ve televizyonu açıp karşısına oturdum.
..........
Pizzamı yedikten sonra yediklerimi toplayıp ellerimi yıkadım ve salona geçtim. Reklama giren film tekrar başlamıştı ve koltuğa uzanıp izlemeye başladım ve gözlerim yavaş yavaş kapandı.
........
Kapının çalma sesi ile gözlerimi açtım ve yerimden kalkıp kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda karşımda yağan yağmurdan ıslanmış olan bir Charlie gördüm.
Onu izledikten sonra "Beni içeri almayacak mısın ? dedi ve kapıdan çekilip gülümsedim. "İçeri geç."
Salona geçtiğimizde Charlie koltuğa oturmuş ve bana bakıyordu. "Yanıma gelsene." Diye seslendi ve yanına gidip oturdum. "Bir sorun mu var Charlie ?"
Arkasında birşey saklıyordu.
"Hayır. Sadece, benimle çıkar mısın ?" Dedi ve arkasında sakladığı gülü çıkartıp bana uzattı. "Charlie, seni çok seviyorum." Dedim ve boynuna sarıldım. "Seninle çıkarım." Dedim.
Gülümsedi ve "Ee bir selfie yapalım o zaman." Dedi. Bende "Olur." Dedim.
Heheheheh işte sevgili oldular ya. Hadi sevinin.
Neyse umarım beğenmişsinizdir.
İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine // Charlena
Short Story"We don't love anymore." Bu bizi özetleyen cümleydi.