#1

16.8K 840 31
                                    

Zawgyi

           က်ေတာ့္နဲ႔ နာမည္ ParkJimin ပါ က်ေတာ္ က ....Blind and Silent လူတေယာက္ပါ ... က်ေတာ္သည္ ငယ္စဥ္ထဲက .. ဒါေတြခံစားရတာပါ.. က်ေတာ့္ မိဘမဲ့တစ္ေယာက္ျဖစ္ေပမဲ့ က်ေတာ့္ဘဝက သာယာပါတယ္ က်ေတာ့္ကို ေမြးစားသူရွိလို႔ေပါ့ ဒါေပမဲ့ B and S ဆိုတဲ့ ေဆာင္ပုဒ္က မေပ်ာက္ကြယ္သြားခဲ့ပါဖူး... က်ေတာ့္ကိုေမြးေပးတဲ့ မိဘရင္းေတြက က်ေတာ္ေမြးကတည္းက B and S ျဖစ္တယ္ဆိုတာသိခဲ့ရပါတယ္ မိဘရင္းေတြ က်ေတာ္ေမြးၿပီးတစ္ပတ္မွာ ကားတိုက္မွုနဲ႔ ဆုံးပါးခဲ့ရတယ္....

       က်ေတာ့္ဘဝက အဲ့ကေန႔စေတာ့တာပါပဲ က်ေတာ္အိမ္မွာ တေယာက္တည္းေနတယ္ .. မ်က္စိမွမျမင္ရတာ အဆင္ေျပပါ့မလား ေမးသူေတြလဲရွိပါတယ္ ဒါဟာက်ေတာ္ ငယ္ငယ္ထဲကက်င့္သားရပါၿပီ.. က်ေတာ့္ ေမြးစားမိဘေတြကလဲ သူတို႔နဲ႔ေနပါဆိုေပမဲ့ က်ေတာ္အကူအညီမလိုပင္။အခုဆို အဆင္ေျပပါတယ္ ဒါေပမဲ့ပတ္ဝန္းက်င္က ျဖဴသလား ျပာသလားေတာင္မသိရပါ ဘာေၾကာင့္ဆို က်ေတာ္မ်က္စိမျမင္ရလို႔ပင္.....

         က်ေတာ္ သိပ္မၾကာခင္က scholarship ေၾကာင့္ Suncheon ေယာက်ာ္ေလး အထက္တန္းေက်ာင္း မွာေက်ာင္းတက္ခြင့္ရခဲ့တယ္...

က်ေတာ္ စိုးရိမ္မိပါတယ္ ဒါဟာ က်ေတာ္အျမဲျဖစ္ေနၾကပါ... ေနရာအသစ္မွာ စသင္ရမွာဆိုေတာ့ ဒီဘဝကို မသိတဲ့သူမ်ားမွာပဲေလ ... ဒါေပမဲ့ ဘာမွမျဖစ္ဖူးဆိုၿပီး က်ေတာ္ ထိုေက်ာင္းထဲသိူ႔ ပထမရက္အတြက္ စတင္ေျခလွမ္းလွမ္းခဲ့တယ္....

         က်ေတာ့ရဲ့ ပုံစံကို အေတြးထဲေဖာ္ၾကည့္ရင္ က်ေတာ္သည္သူမ်ားအၾကည့္ခံေနရတာသိပါတယ္ က်ေတာ္ မ်က္စိမျမင္သူေတြရဲ့သူငယ္ခ်င္းအေဖာ္ ေထာက္တံေလးနဲ႔ က်ေတာ္ဝင္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္...

          ထိုအခ်ိန္တြင္ က်ေတာ္ကားသံေတြ ၾကားရတယ္ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူဆိုတာက်ေတာ္မသိပါဖူး......

-------

           က်ေတာ့္နာမည္က Jungkook Jeon သူေဌးမ်ိဳးႏြယ္ရဲ့သား .... က်ေတာ့္ရဲ့ အေပါင္းအသင္းတို႔သည္လည္း သူေဌးမ်ိဳးႏြယ္သာျဖစ္သည္..... က်ေတာ္ တို႔ေက်ာင္းကိုေရာက္ေသာ္

Yoongi-ေဟ်ာင့္ Jungkook ေနာက္က်လွရီလား

Jungkook-ညကနည္းနည္း

blind and silent Where stories live. Discover now