#14

4.9K 475 0
                                    

Zawgyi

ပယ္လယ္သို႔ ေရာက္ရွိလာေသာ ႏွစ္ဦးသည္...

Jungkook ျပင္ဆင္ထားရသည္ သဲေသာင္ေပၚတြင္ ညစာစားဖို႔မတြက္ျပင္ဆင္ရင္း.... လက္ထပ္ခြင့္ေတာင္းဖို႔သာျဖစ္သည္...

အမွန္တကယ္ႀကီးက်ယ္လုပ္ေပးခ်င္ေပးမိသည္... ဒါေတြ မေရးမႀကီးသလို... ရိုးရွင္းတဲ့ ပုံစံလပ္ထပ္ခ်င္မိသည္....

Jungkook-ထိုင္ရေအာင္...

o.o

Jungkook-ကိုယ္ မင္းအတြက္ ပင္လယ္မွာ ညစာစားဖို႔ ျပင္ဆင္ထားတာပါ...

ထိုင္ရေအာင္.....

ခဏအတန္ၾကာစားေသာက္ၿပီးခ်ိန္မွာ....

Jungkook-Jimin ကို ကိုယ္ဘာေၾကာင့္ခ်စ္မိလဲဆိုတာ ကိုတကယ္မသိခဲ့တာပါ.... ကိုယ့္ ဘဝမွာပထမဆုံး.. ေယာက္်ာေလး တေယာက္ကိုစိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုတာ ပထမဆုံးပဲ..... ကိုယ္ကပထမဆုံးမင္းကိုရယူခဲ့တယ္ဆိုတာ.... ကိုယ့္ကလြဲၿပီး မင္းမွာ ဘယ္သူမရွိရဖူးဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ပါ Jimin...
ဒါေတြကမင္းကိုနာက်င္ခဲ့တယ္ဆိုတာ သိပါတယ္... ဒါေပမဲ့... ကိုယ္ကေလာဘႀကီးမိတာပါ... မင္းနဲ႔ yoongi ကို သဝန္တိုတာေတြ က ကိုယ့္အတြက္ မြန္းက်ပ္မိလို႔သာ... ရယူပိုင္ဆိုင္ျခင္းဘက္သို႔ ေျပာင္းလဲ သြားတာပါ....
ကိုယ့္ကို ခြင့္လႊတ္ေပးနိုင္မလား...

Jimin သည္ မ်က္ရည္မ်ားက်ကာ...

Jungkook-Jimin မငိုရဖူး ကိုယ္ရွိသ၍မင္း ကိုကာကြယ္ေပးမွာမငိုရဖူး...

Jungkook ထိုင္ေနရာမွထကာ Jimin ကို မ်က္ရည္သုတ္ေပးေနသည္ႏွင့္အတူ...

လက္ထဲတြင္ ကိုင္ေစာင္ထားတဲ့ လက္စြပ္ဘူးေလးကို... ကိုင္ကာ....

Jungkook-ကိုယ္တို႔ လက္ထပ္ရေအာင္....

Jimin မ်က္လုံးေလးျပဴးကာ...

Jungkook-ကိုယ္ သိပါတယ္.... ေစာေနမွန္း .... ၿပီးေတာ့ အခုဒီကေနအျပန္ကိုယ္တို႔ မနက္ျဖန္ည ..... အေမရိကားသြားရေအာင္....

Jimin Jungkook လက္ေလးကိုဆြဲကာ...

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ"

Jungkook-ကိုယ္မင္းနဲ႔မခြဲနိုင္လို႔...

"ဘာကိုဆိုလိုခ်င္မွန္းသိပါၿပီ ဒါေပမဲ့ အဆင္ေျပပါ့မလား"

blind and silent Where stories live. Discover now