#10

5.5K 540 20
                                    

Zawgyi

Jungkook သည္ Jimin ကိုအရင္ ကထက္ပိုၿပီး ဂ႐ုစိုက္လာသည္...Jimin အတြက္ အေကာင္း ေယာက်ာ္းတေယာက္ျဖစ္ဖို႔ႀကိဳးစားေနသည္ကို Jimin မျမင္နိုင္ေပမဲ့...
အသိစိတ္ကေန သိေနသည္....

Jungkook သည္ Jimin ကို စာျပေပးဖို႔အတြက္ Yoongi hyung ဆီက ျပန္သင္ၾကားၿပီး Jimin ကို ျပန္သင္ေပးသည္မွာ Jungkook ေပ်ာ္မိသည္... Yoongi hyung က Jimin သူကိုယ္တိုင္သင္ေပးမယ္ေျပာေသာ္လည္း က်ေတာ့္ဘက္က Cancel သာသာပါ

ႏွစ္ေယာက္အတူရွိေနၿပီဆိုတဲ့ အသိက က်ေတာ့္အတြက္ ေဒါသ ႏွင့္ J သာျဖစ္ေပသည္။က်ေတာ့္ Jimin ကို က်ေတာ္ကလြဲ၍ ဘယ္ေယာက္်ားမွ အနား မကပ္ရဖူး ဆိုတဲ့ အမိန႔္ကို Jimin လိုက္နာသည္မွာ အလြန္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလွသည္....

တခ်ိန္က်ရင္ သူက်ေတာ့္ကိုျမင္နိုင္မွာပါ ေန႔တိုင္းဆုေတာင္းေပးမိသည္.....

Jungkook-JIMIN ကိုယ္ျပန္လာၿပီ....

တိတ္ဆိတ္ေနေသာ္ အိမ္ျဖစ္ေသာ္လဲ ေန႔တိုင္းပင္ သူ႔ကို အိမ္ေရွ႕ ခန္းမွာ ေစာင့္ေနသူက ဘာေၾကာင့္ ဒီေန႔မွ မရွိရတာလဲ မသိ.....

Jungkook-ကေလး ေရ ကိုယ္ ေရာက္ေနၿပီဆို....

Jk mom-မင္း ကေလး မရွိေတာ့ဖူး

Jungkook-ေမေမ .....

Jungkook အိမ္မျပန္လာခင္ 2နာရီ အလိုတြင္ ....

Jimin သည္ Jungkook အိမ္အျပန္လာကို ဧည့္ခန္းတြင္ ေစာင့္ေနေလ့ရွိသည့္အတိုင္း ေစာင့္ေနလ်က္ ႐ုတ္တရပ္ တံခါးဖြင့္ သံေၾကာင့္ မတ္တပ္ထရပ္က ... ဒါေပမဲ့ Jungkook ေျခသံ မဟုတ္မွန္းသိေတာ့ ....

Jimin သည္ စားပြဲေပၚတင္ထား သည့္ ပစၥည္း တခုခုကိုယူကာ မျမင္ပဲယူေသာ ပစၥည္းက Tv ရီ မုပင္ျဖစ္သည္...
ထိုေျခသံလာရာသို႔ ပစ္လိုက္ကာ....

Jk mom-မင္းရိုင္းလွရီလား...

အေမ သည္ Jiminရွိရာသို႔ .... လာကာ Jimin ရဲ့ ပါးေပၚသို႔လက္ဖဝါးအၾကမ္း .... ရိုက္ခံမွုသံသည္ တအိမ္လုံးကိုျပန႔္ႏွံသြားသည္....

Jiminဘလန႔္သြားရာ အေနာက္သို႔ ဆုတ္ရင္း ျပဳတ္က်သြားသည္.... သူ စမ္းတဝါးဝါးနဲ႔ စာအုပ္နဲ႔ ေဘာ္ပင္ကိုရွားၿပီး ေရးျပေသာစာမွာ.....

blind and silent Where stories live. Discover now