Belki Yarın Daha Güzel Olur

918 16 3
                                    

                                                                                 1.Gün

                cumartesi

                  -Ecrin-

Sabahın körü börtü böcek bile uyuyor anne ya. Evet, evet zorla dershaneye gönderiliyorum hem de bu güzel havada.

Ama kulaklığı takıp bu boş sokaklarda yürümenin tadını hiiiçbir şey veremez.

Neyse başlama yine felsefeye ecrin yürü hadii yürü.Şarkının ritmine uyarak dershanenin yolunu tutuyorum.

-one republic- I cant stop thinking  about us anymore I said i cant stop thinking about us anymoree. Bir şarkı daha bir şarkı

daha diye geç kaldım tabi derse bu arada uykusuzluktan öldüğümü de söylemişmiydim. Neyse girdim sınıfa ders coğrafya.

Herkes uyukluyor. Geçtim duvar tarafındaki sıralardan birine. Kimsenin suratına bakmadan gömdüm kafayı. Uyumuşum ders

boyunca. Bir ara zili duyar gibi oldum. Kalk bi kalk git  kahve al demi kendine.

Tam geriniyim derken çarptım bir şeye de anlamadım olayı. Neye çarptım ki ben? Hala uyuyorum galiba.

" Pardon " dedi biri. Umur. Umura çarpmışım. Hey Allahım ne sakar ne garip bi insanım ya.

" Pardon " dedim mahçup bir gülümsemeyle. İki sıra arkamda oturduğunu farketmemişim yok yok ayakta uyuyorum ben gerçekten.

Benim sıranın yanıından geçerken çarptım galiba. Off aman canım bitti gitti. Sus Ecrin ya rezil falan olmadın herkesin başına gelebilir bu değil mi yani?

Ama helal olsun kızım çocuğa çokk sağlam geçirdin.

-yüzünde bir gülümseme sonra ne diyorum ne yapıyorum ben ya hissi- 

KAHVEEE. Bu kadar aksiyon yeter kızım otur yerine bi dahaki teneffüs içersin kahveni. Uyumaya devam. Dersin ne olduğunu soruyorum Ezgi'ye.

Aynı okulda değiliz , iyi kızdır ama çok konuşur bir başlarsa konuşmaya susturamazsınız.! Sanırsam da Umurla aynı sınıfta. Uff Umur ne alaka ya ne diyorum ben kendine gel kızım.

Ders tarihmiş ohh yine uyurum da Ezgi sohbete başlamazsa. Tanrıım Çok Geç!!

" Ecrin çıkar şu kulaklığı soyutlama kendini ya" ağzını yüzünü kırdığımın..böyle insanları var ya neyse..

" Tamam Ezgicim çıkardım bak" sakin Ecrin sakiiiin.

" Süpersin. Bir şey sorucam şu sıralar vizyonda neler var biliyor musun?" tabi canım hatta bütün filmlerin seanslarını hangi salonda olduklarını hatta boş koltukların numaralarını ve hatta ve hatta 

kimlerin gideceğini bile biliyorum ben işim gücüm yok çünkü.

" Nuh ve Uyumsuz var diye biliyorum canım"

" Aa Uyumsuzun fragmanını izledin mi çok güzel bir şeye benziyor gitsek mi?" tabi tabi gidelim orada da konuş izletme bana filmi.

Off be kızım kurdun sohbet ortamını başımıza topandı kızlar . İrem, Belkıs, Canan..

Hiç uyutmazlar beni artık. Ben anladım uzar bu sohbet. Kızlarla rahat konuşabilmek için yan oturdum sırada

bacak bacak üstüne de attım oh bari bedenen rahat oluyum değil mi?

Belki Yarın Daha Güzel OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin