1. Gün'e Devam
cumartesi
- Umur-
Ders boyunca onu izledim. Ne kadar çabuk kaptırdım kendimi? Dersaneye zorla gelen ben şimdi ders bitsin istemiyorum. Onunla konuşabilmek için türlü türlü olaylar yaratıyorum kafamda ama hiçbirini yapamıyorum. Lanet olsun elim ayağım birbirine dolanıyor. Ama bir yolunu bulup ko-
" Umur 3.soru senin. Bize sen çözeceksin."
" Ne??" şu fizikçiler yok mu..
" 3. soru oğlum senin . Kafan nerde kız meselesi falan mı ahaha??" hahaha espri yaptı hadi gülün.
-mert susar mı tabi susmaz anladı her şeyi öküz gibi kızı izlersem-
" Tam üstüne bastınız hocam kız meselesi yengemle bi türlü konuşamıyorlar." Ne ara yengesi olduysaa
- Ecrin şaşkın bir şekilde Umura bakar. Bakar tabii -
" Umurcuğum seviyorsan git konuş bence ahahah " bu espriyi yaptı mı gerçekten yoksa bilinçaltım bana oyun mu oyunuyor?? Nasıl hoca lan bu.
- Sınıf yaygaraya başlar -
" Şaka yapıyorum Umurcuğum alınmıyorsun değil mi??"
" Olur mu hocam devam edin ahahah" ağzını yüzünü kırdığımın hocası ahahah.
" Mertin yenge demesine göre siz baya sevgilisiniz. Olum insanlar sevgilisizlikten ölüyor şükret lan ahahahh" Benzeticem ağzını yüzünü göreceksin. Mert de sinirimi anlamış olmalı ki kesti sesini.
" Ahahahh hocam ben soruyu çözeyim size"
-Zil çalar-
"bir dahaki sefere artık Umur ahahah" bi git olmaz olsun senin gibi hoca tüm umudumu sömürdü .
< Ecrin kız arkadşlarıyla sınıftan çıkar. Ecrinlerin çıkmasıyla sınıf boşalır. Umur Merte tekme tokat girer>
" Abi yapma abi lütfen şaka yaptım ya"
"Sıçarım şakana nasıl şaka bu "
" Ya ne biliyim hocanın böyle dalga geçeceğini " yüzüne bir yumruk daha yer.
" Lan gerizekalı isterse tüm dersane benimle dalga geçsin umrumda değil ama şuan Ecrin bir sevgilim var sanıyor."
" Aa doğru lan." bir yumruk daha oh akıllanana kadar böyle paşam.
" Tamam kanka söz ben ayarlayacağım o kızı sana söz bak" yola gelen Mertin tadı da bir başka oluyor canım.
" Cidden mi? "
" Valla bak ama bi şey var"
" Ne?"
" Seviyorsan git konuş bence ahahahah"
" Ulan!!"
<Mert sınıftan dışarı kaçar Umur da arkasından>
bir gün yemin ederim elimde kalıcak bu çocuk kardeş katili olucam çıkac-
< Ecrin sınıfa girerken Umurla çarpışırlar>
hey allahım biz niye adam gibi karşılaşamıyoruz??
" Pardon " dedim gülerek ama bir şey demeden sırasına doğru yürüdü ve cüzdanını alıp çıktı.
-mert sınıfa girer-
" Noldu abicim ?"
" Yemin ederim şuan beş çocukla ortada kalmış gibi hissediyorum Mert"
" E anlat noldu??"
" Çarpıştık."
" Yine ?"
"Evet."
" Olum sendeki şans bende olucaktı varya offf of."
" Kıza pardon dedim gülerek hiçbir şey demeden çıktı gitti."
" Haklı kız."
" Hepsi senin yüzünden gerizekalı."
-Zil çalar (son ders)-
Ders Türkçe olamaz yarabbim. Ama kimse hocayı takmadığından belki Ecrinle konuşurum. Nah konuşurum.
" Merhaba çocuklar " güzel konuşmaya çalışırken yüz felci geçiren ama haberi olmayan Türkçe hocamız. Tanıştırayım.
" Bu gün fiilleri işleyeceğiiiz hazır mısınız çocuklaaar??" tabi canım hemde nasıl.
Hoca sınıfa ders anlatmaya çalışırken Mertle sohbet ediyorduk. Arada bir Ecrin ile göz göze geliyorduk ama anında gözlerini kaçırıyordu. Bu sırada;
" Ecrin kızım bana etken bir cümle söyler misin yavrucuğum??"
"tabi hocam" bana bakarak
"Artık hiç kimse UMRUMDA değil."
" Aferin kızım da bu atar kime ahahha " bu gün bu öğretmenlere noldu yahu?
Ecrin omuzşarını silkti. Tabi banaydı bütün atar kime olucak başka?? Dersin kalanıda böyle geçti işte beş çocuğum ve ben.
Zil çaldı da niye? Bu dersleri biraz daha uzatamaz mıyız abi?
Ben böyle kendi kendime takılırken Ecrinin çoktan çıktığını gördüm. Ya şimdi ya hiç Umur git konuş olum. Kızın peşinden koşmaya başladım. Merdivenleri dörtlü beşli iniyordum heyecandan.
Dersaneden çıktım ama gördüğüm şey beynimi uyuşturdu. Öylece dikiliyordum yolun ortasında. Çocuğun biri Ecrine sarılıyordu.Ecrinde ona. İşte o an ölsem yapmayacağım şeyi yaptım. Çocuğa doğru koşup çenesine bir sağ kroşe indirdim.
Boks dersleri işe yaramış olmalı ki çocuk yere düştü.
Hah sen kimin kızına sarıldığını sanıyorsun ha??
Bir saniye Ecrin benim kızım değildi sadece sevdiğim kızdı ve bundan haberi bile yoktu
-gerçi bu sabaha kadar benimde haberim yoktu.-
O çocuk sevgilisiyse ne söylemeyi düşünüyorsun Umur?
Aferin oğlum aferin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Yarın Daha Güzel Olur
Teen FictionKesinlikle sıradan değil.. yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorumm:D