Boşluk

101 11 2
                                    

                                           BÖLÜM ŞARKISI

                   SARAH JAFFE - BETTER THAN NOTHİNG

  - Umur -

Erenin anlattıkları beni deli etmek üzereyken Ecrin Hanım sonunda gelebildi. Kesinlikle bana vermesi gereken bir hesabı vardı. Kesinlikle.

Eren piçinin anlattıklarına bakılırsa bu hesap baya sağlam olmalı. Vereceği cevabı çok merak edince sordum.

" Erenle geçen yaz gittiğiniz piknikten konuşuyorduk. Eren yağmurun başladığı yerde kalmıştı. Sen devam etmek ister misin Ecrin?" öylece kalmıştı. Bu çocuktan bir şey çıkacağından emindim. Al işte. Belki de sevgili olmadan önce birbirimizi biraz daha tanımamız gerekiyordu. Onu biraz daha araştırmam gerekiyordu. Bunların hiçbirini yapmadan nasıl aşık oldum ben ona?

Ecrin ayağa kalktı. Kolumdan tutup beni sınıftan çıkardı. İstesem gitmezdim ama ne söyleyeceğini merak ediyordum. Terasa geldiğimizde  oradaki kalabalığı dışarı çıkardı. Bağırarak. Yalnız kaldığımızda

" Açıklamama izin verecek misin? " diye sordu. Hala açıklama diyordu ya. Sırf meraktan kafamı salladım.

" Bak benim hayatımda hiç doğru düzgün biri olmadı. Ya terk edildim ya aldatıldım ya da açılamadım. Erenle aramızdaki şey de üç ay önce bitti. Aslında hiç yapmamam gereken şeylerden biriydi onunla takılmak. Önceleri beni seviyor zannediyordum ama onunkisi sevgi değil takıntı. Yani bilmiyorum  öyle diyorlar. Beni kiminle görse ayırmaya çalışıyor. Babasının ölümünden önce böyle değildi. Babasından sonra değişti."

" Peki neden sadece senden uzak durmasını  söylemiyorsun ona?" dedim.

" Bu o kadar kolay değil. Babasını 2 yıl önce kaybetti. Ve hala toparlanamadı. Ayrıca onunla olan altı yıllık arkadaşlığımı da çöpe atmış olurum. Her düştüğümde yanımdaydı o." ne?!

" Artık ona ihtiyacın yok Ecrin. Ben varım. Düşmene bile izin vermem. Ama o da yerini bilmeli. Ona söylemek zorundasın.!"

"Yapamam." yapamam mı demişti gerçekten?

" Nasıl yapamazsın?" dedim. İçimde bir şeylerin parçalandığını hissediyordum. Nasıl yapamazdı?? Ben onu bu kadar seviyorken o beni sevmiyor muydu? 

" Yapamam işte Umur." diyerek duvara yaslandı. Onu yavaş yavaş tanıyordum ama çaresiz olduğunda ayağını titretirdi. Şimdi de öyleydi.

Peki o zaman. Ya benimsin ya hiç. Sanırım sen hiçliği seçtin sakar prenses. Peki öyle olsun. Terastan çıktım. Koşarak merdivenleri indim. Ecrinden ses çıkmıyordu. Ne bağırıyordu ne de peşimden geliyordu. Allahım ne ile sınıyorsun beni?

Sınıfa girdim. Şara ve Ezgi vardı sınıfta. Tüm eşyalarımı hızla çantama tıkıp çıktım. Dün oturduğumuz kayalıklara gittim.

Yapamam demişti. Nasıl demişti. Ereni hala seviyor muydu yoksa çok mu erken bulmuştuk birbirimizi? Ben Ecrini paylaşmam. Paylaşamam.

   Denizin tuzlu havası burnuma dolarken gözyaşlarımı tutamadığımı farkettim.

        - Ecrin -

  Ona yapamam demiştim. Bu da ona en çok koyan şeydi sanırım. Ama canımı ne kadar yaksa da yapamazdım. Erenden uzak durursam yine serseriliklerine başlardı.

Ama Umuru nasıl geri kazanacaktım? Terastan çıkarken çok kırgın gözüküyordu. Arkasından bağırmak koşup sarılmak istedim. Ama yapamazdım. Yapamazdım çünkü Erenin etrafımızda olmasını kabul etmek zorundaydı. Yapamazdım. 

Nefret ediyorum bu cümleden ama yapamazdım işte. Ereni yalnız bırakmak cesedine intihar süsü vermek gibi bir şey olacaktı.Sınıfa geri geldiğimde Umur da eşyaları da yoktu. Gitmişti. Haklıydı. Dibine kadar haklıydı. Gözlerim doluyordu. Ama güçlü kalmak zorundaydım. Şara yanıma geldi.

"Buraya geldiğinde çok kızgındı Ecrin. Yıkılmış gibiydi. Bu işi halletmeliyiz. Şu Eren salağından da kurtulmalısın artık. " annem gibiydi Şara her zaman haklıydı.

" Ama-  " sözümü kesmişti. Al işte Selda 2. Ah Şara..

" Aması maması yok abi 2 yıl oldu. Atlattı o her şeyi. Seni yanında tutabilmak için bu olayı kullanıyor. Saf mısın kızım ya?"

" Off bilmiyorum Şara ya" gerçekten bilmiyordum.

" Ayrılmadınız değil mi" ne ?

" Ayrılmak mı?" nasıl ya daha 1 gün oldu. Tam buldum derken onu kaybedemem. Gözyaşlarımı tutacak gücüm kalmamıştı. Şaranın sarılışı karşıladı gözyaşlarımı.

Umur vazgeçer miydi benden? Ayrılır mıydık saçma sapan bir şey için???

                                               

                " Ayrılık da Sevdaya dahil Çünkü ayrılanlar Hala sevgili.."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Belki Yarın Daha Güzel OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin