En Güzel Oyun

134 12 0
                                    

  

   1. Gün'e Devam

           -Ecrin-

Gözü hala üzerimde.Çok şirin bakmıyor mu? Allahım ya iyice platonikliğe başladım yine.

Ama hayır karşılıksız bir şey değil ki bu öyle olsaydı ne biliyim gelip konuşmaya çalışmazdı, benimle konuşurken heycanlanıp eli ayağına dolanmazdı şebeğin.

İlk adımı o atmalı Ecrin. Ama ya ilk adımı atmazsa atamazsa. O zaman zorla attırtırırız çok mu zor. Benden korkulur valla. Dersin fizik olm-

" Umur 3. soru senin. Bize sen çözeceksin. " hadiii yandı

" Ne??" hehe nasıl  şaşırdı şebek. Nerelere dalmışsa artık..

" 3. soru oğlum senin . Kafan nerde kız meselesi falan mı ahaha??"  Bazen hocalar işine yarayan şeyler sorar ama sadece bazen.

    -kankasımıymış ne o atladı lafa-

 " Tam üstüne bastınız hocam kız meselesi yengemle bi türlü konuşamıyorlar."  Yenge mi? Ne yengesi?Sevgilisi mi varmış.Yuh.

Ne hayaller kurmuştum oysaki. Hani diyorlar ya aşk seni onu beklemediğin zaman bulur diye.Ben uzun zaman önce beklemeyi bıraktım. Aşkın beni bulduğunu zannetmiştim. Bugün olanlar gerçek olamayacak kadar 

güzeldi. Ve şimdi olanlar sayesinde kurulan tüm hayaller gerçek olamayacaklar. İşte o an çok masum bir şeyi elimden kaçırdığımı düşündüm.

Ezgi bir tenefüs önce her şeyi anlamış sanırsam. bana destek olurcasına yüzüme baktı. Bir şeyler söyledi.Dudaklarını tam okuyamasamda tenefüste anlatacağını anladım. Ders yaygarayla geçti.

Zille beraber Ezgi beni kantine çıkardı. Hem de zorla. Yaklaşık bir on kişilik kız grubuyla kantine çıktık.Ya hala şokun etkisindeyim ya da Ezginin etkisinde. Cüzdanımı sınıfta unutmuşum. Cüzdanımı almaya gittim sınıfa. Umur sınıftan çıkıyordu. Yine çarpıştık. Allahım beni böyle sınama lütfen.! 

"Pardon"  Hey Allahım hala pardon diyor ya. Ben anladım senin ne mal olduğunu. 

Cüzdanımı alıp Ezginin yanına gittim.

" Onun sevgilisi yok."dedi.Nasıl anladı bu kız ya?

 "Nasıl yok ilan ettiler resmen" 

" O bir şey demedi. Her şey Mert salağının işi." ohaa.

" Nerden biliyorsun ki?"

" Ben bilirim. Benden bir şey kaçar mı Ecrin?" kaçmıyoruş valla.

" Ee siz ikiniz" dedi sonra yüzünde muzhip bir gülümsemeyle " bence olur bu iş ne diyosun?"  

Kahvemin boş bardağıyla oynarken

" Beni sevip sevmediğini bilmiyorum üstelik onunla şeedeli daha bir gün oldu. Bu kadar çabuk aşk olur mu?"

" Neeedelii?"  zaten utancımdan yerin dibindeyim sende vur Ezgi sende.

"Şey işte." allam lütfen uzatmasın.

" Aman utandı. Yerim laan. Aşık mı oldun sen." EVET KANTİNE DE İLAN ETMİŞ OLDUK.

" Ben senin için konuşurum Umu-"

"Hayır sakın konuşma olmaz öyle şey ilk adımı o atmak zorunda." heralde yani.

" Ne eski kafalısın haa" ben halimden gayett mutluyum canım. Omuz silktim.

"Eee ne yapacaksın o zaman?"

" Aklımda çok iyi bir fikir var."

"Ne " dedi parlayan gözlerle. E tabi nerde aksiyon orda Ezgi.

" Umur a bir oyun oynayacağız"  hehehe bu plan kurma işinde üstüme yok. Zehir gibiyim zehir.

" Ne oyunu ya taksit taksit söylemesene.!" heycana bak aq.

" Bak şimdi son derse giriyoruz değil mi? Ben kuzenimi arayıp planı onada anlatıcam. Kuzenim gelicek dershane çıkışı beni karşılıycak sarılcaz falan.

Ama bunlar olurken Umurun beni görmesi lazım. Ve bu senin görevin Umurun bizi öyle gördüğünden emin olacaksın.Verdiği tepkiye göre beni sevip sevmediği kesin anlaşılır zaten ondan sonrası carpe diem."

"Senden korkulur."Dedi ve kahvesini yudumladı.

" Aynen." aslında ben bu tarz şeyler yapan biri değilimdir ama Umurun burnunun sürtmesini istiyorum.Bakalım o benim sevgilim var zannedince nasıl hissedecek.

Kuzenimi arayıp planı anlattım.Ahh kuzenim gibisi yoktur.Olmayan kardeşim gibidir kendisi de bunu yüzüne asla söylemem.Çünkü birbirimizle uğraşmaya bayılırız.Ama bir şeye ihtiyacımız oldu mu ikimizde hızır gibi yetişiriz.Neyse.

Zil çaldı. Ders Türkçe of Allam ya. Ama atarlı Ecrini oynamam gerek.

Dersin yarısını sohbetle geçirdim.Umurla göz göze gelirsem hemen gözlerimi kaçırıyordum.Ta ki

" Kızım bana etken bir cümle söyler misin yavrucuğum?" heh şimdi tam zaman Umura laf sokmalıyım hımm ne olabiliiir?

" artık hiç kimse umrumda değil." haha zafeeer

"aferin kızım da bu atar kine ahahah" anlayan anladı hocam.Umurun yüzü bozuldu oh iyi oldu. Hayır olmadı. Ben niye kıyamıyorum bu çocuğa?Ama plandan dönmek olmaz Ecrin.

Çıkış zili çalınca koştur koştur dışarı çıktım. Tabi arkamdan da Umur.Kuzenimi görünce koştum sarıldım.Kulağıma

"Senden korkulur be cadı" dedi  haha aynen.

Sonra birden biri kuzenimin suratına bir yumruk indirdi.Ne oluyor ya.Kuzenimi kaldırmaya çalışırken o kişinin Umur olduğunu anladım.Sevinçten ölsem mi yoksa kuzenime üzülsem mi bilemedim.

Umur kolumdan tutup beni dershaneye sürüklemeye başladı.Ah be Ecrin ne olcak şimdi. Umur beni boş bir sınıfa soktu ve içeri girip kapıyı kapattı. Sertçe. Kapının boş sınıfta  yaptığı yankı  bitene kadar konuşmadı.Oyun çok gelmiş olmalı. O anda böyle düşünüyordum. Ama bilmiyordum ki bu oyun sayesinde hayatımın en güzel anlarını yaşayacağım. Bilmiyordum ki bu oyun Umura oynanan ilk en güzel oyundu.

Belki Yarın Daha Güzel OlurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin