Bölüm biraz geç geldi ama telafi olsun diye baya uzun yazdım. İyi okumalar yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin. Hepiniz öpüldünüz.
-Umur-
Eve gitmesi gerektiğini söyleyince kalktık kayalıklardan. Yine elele yürüyorduk sokakta. Huzur değil de ne ki bu??
"Ecrin?" yine kaşları efendim der gibi kalkmıştı.
" Efendim"
"Telefonunu verir misin bi?" güldü.
"Yine kıskançlıklara mı başladın yoksa??"
"Ahahahh yok artık işim var bişeye bakıcam sadece."
"Tamam al bakalım."
Caktırmadan alarm saatine baktım. 7.15deymiş. Mişyın kompleytıd.Ne saçmalıyorum ya?
"Hadi seni eve bırakalım artık"dedim. Kafa salladı.Onu eve bırakmamla Mertin araması bir oldu.
"Len turnayı gözünden vurmuşsun valla" ne diyo bu gene ya.
" He abicim valla vurdum. Ha bu arada nerdesin lan?
< Mert Umurun karşısına çıkar.Ve reveransı ile tüm şebekliğini ortaya koyar.>
"İşte burdaaa!!"
"Mert lütfen sana bi tane gömmemem
için bizi takip etmedigini söyle!"
" Valla abi başta bende ddedim kendime gitme peşlerinden Umur yer beni diye ama dinletemedim napıyım." hep yalnızlıktan mert bunlar. Ama sen merak etme knka bir seyler ayarlayacağız sana. Zorundayız. Yoksa yakamı kurtaramıycam senden.
"Umur abii huuhuuu orda mısın??
Hala sağ kroşeni bekliyorum da. "
" Ha ne dedin dalmışım"
"Abi daha bi gün oldu kızla takılalı Leyla gibi süzülüyorsun la."
"Bi sus da yürü mert."
"Yalnız sen ne romantik bir seymişsin be. Öyle kafanı kaldır gökyüzüne bak falan.Ahahahah-
"Mertt!!"öldürcek bu çocuk beni.
"Sen hep bize odunsun zaten aq." sen sabır.
Sonunda eve geldim.Ne gündü be.Ablam yüzümdeki gülümsemeyi görünce
"Hayırdır??" Muzurca sormustu. Demekki o kadar belli ediyorum. Lanet olsun.Ablama anlattım her şeyi.
Biz öyle birbirimizi hırpalayan kardeşlerden değiliz.Birbirimizi çok severiz.Her şeyimi bilir. Bende onun her şeyini bilirim.
Baya güldü anlattıklarıma sonra
" Vayy böyle aşklar varmış gerçekten ha?"tabi ne sandın.
" Varmış ablacım. Darısı senin başına ne diyim."
"Amin amin."
Odama çekildim sonra. Babamla annem şehirdışındalardı. Bundan daha güzel ne olabilir ki??Yatağıma uzandım.Telefonu elime aldım ve ecrine mesaj attım.
"Tatlı rüyalar sakar prenses."
Birkaç dakika sonra geri döndü.
"Tatlı rüyalar sakar prens.(Sana bir lakap bulana kadar sakar prens ile idare edeceksiniz beyfendi.)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Yarın Daha Güzel Olur
Teen FictionKesinlikle sıradan değil.. yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorumm:D