Dahyun turun ke bawah kerana bts telah balik dari sekolah..
Dahyun:korang dah ba....
Dahyun terdiam melihat orang di depannya.
Skip
Jungkook:chagi kenapa?cuba bagi oppa..macam mana oppa nak tolong chagi kalau chagi tak tolong oppa.
Dahyun menangis dalam.diam.
Dahyun:HYUN...
jungkook mengerutkan dahinya.
Dahyun: dahyun tak rasa rumah tangga kita akan kekal.dahyun buat macam ni..sebab x nak..suatu hari nanty..dahyun susah nak.lepaskan kook.cukuplah.
Jungkook:ape yang chagi cakp ni?
Bts yang memberi ruang kepada jungkook dan dahyun.ruang untok.berdua duaan..mula mencuri dengar.
Dahyun:dahyun..
Dahyun mengambil.nafas....dengan.kesempatan itu jungkook memeluk dahyun.
Jungkook:mianhae...oppa tak tau ape salah oppa...tolong maafkan oppa..
Dahyun:lepas lah.....kook pergilah dengan seohyun..dia lagi.cantik.dia sayang oppa...dia pengarang jantung oppa*pukul dada jungkook*
Jungkook melepaskan pelukan.
Jungkook:chagi tau?
Dahyun:ape benda yang dahyun tak tau?! I know ALL about you.your my huband.i know if you lie.at the last night..you said want to.meet bts..but what?!you meet seohyun.how dare you.jungkook!!i.hate you!leave me..you hurt me!
Dahyun teros meninggalkan jungkook.dia tidak kuat berhadapan dengan orang yang dia sayang.
Jungkook pov
Aku duduk di atas katil.
Itu salah aku.aku tipu dia demi kebaikan. Aku tak sangka disrbabkan penipuan aku..dahyun benci.dekat aku..mianhae chagia.Jhope:kau bagi lah dia twnang dulu.aku.nanty tengok tengokkan dia.
Jungkook:if dia datang sini..tolong jaga dia.if dia tak balik..carilah dia..sebab..aku tau dia tak nak tengok muka aku lagi.
Jimin:kau mana boleh macam tu.
Dahyun pov
Jisoo menenangkan aku di katil.dia telah mengetahui hubungan aku dengan jungkook.
Jisoo:tenanglah..esok kau sekolah ye.cikgu dah cari kau.
Dahyun:aku tak nak jumpa jungkook...
Jisoo:sampai bila?kalau betol seohyun dengan jungkook ade hubungan sekalipon
.kau kena tabah..bukan.macam.ni...kau rehatlah...nanty aku panggil dinner nae...ni.dah petang...kau mandilah dulu...pakai.baju aku.Dahyun mendiamkan diri.
Skip
Jisoo:omma..soo panggil dahyun kejap.ye.
Mrs.kim:eloklah tu..pergilah panggil..dari tadi terperuk..omma pon.tak nampak mukanya lagi.
Jisoo tersenyum sebelum.meninggalkan ommany.yang.tua.
Jisoo:dahyun...jom.dinner...omma aku nak tengok kau.
Skip
Dahyun:ahjuma..hyun naik dulu
Ye..gumawo atas masakan yang sedap..Selepas dahyun naik.ke bilik.
Mrs.kim:hey..soo..cantiklah...elok kawenkan abg kamu dengan.hyun tu.
Jisoo:dia dah.kswen..
Mrs.kim:mwo?mworago?
Jisoo:she's marries.mom..
Mrs.kim:jinjjaro?!
Jisoo menganggukkan kepalanya.
Skip
Jungkook :tolong jaga dia..make sure esok dia sekolah.mkan.minum dia.pon jngn.lupa..mian...sebab sushkan.awak. ...nae....gwencana...ye.....gumawopta.
Jin:dia kat man?
Jungkook:jisoo's house.
Rapmon:tabahlah..
Tbc
YOU ARE READING
Sweety Husband Or Devil Husband?
RomanceMengisahkan jungkook..ysng dulunya mempunyai perasaan sayang terhadap yeoja yang benama PARK MINA.suati hari..mina melakukan selingkuhan besama vernon kingka school high school king of savy.dan sekaramg jungkook.menjadi seorang yang anti perempuan. ...