jungkook:hyungsuk..anak appa..kita pergi cari hotel nae..nanty kita jalan jalan..
hyungsuk:nae appa..
jimin pov
jimin:chagi..jom mandi kolam air panas.
dahyun:jom..btw..stop calling me like that..
jimin:i like it.
dahyun:naughty.
jimin:hihihi..
dahyun:awak..kita kan baru sampai....barang pon tak kemas lagi.
jimn:okay..
skip
jimin dan dahyun keluar dari bilik hotel.tiba tiba.
???:jimin?dahyun?
jimin dan dahyun memandang ke hadapan.
dahyun:jungkook..
jungkook menurunkan hyungsuk dari dukungannya..dia menuju ke dahyun.seohyun melihat jungkook dan dahyun berpelukan.tetapi dahyun tidak membalas pelukan jungkook.
jungkook:nado bogoshipeo.
dahyun menolak junkook.
dahyun:welcome to jepun.
jungkook memandang dahyun bawah ke atas.
jungkook:your so diffrent.your so beautiful.
dahyun memandan jimin.
dahyun:jimin,jom kita pergi..nanty ramai pulak..anyeong jungkook..anyeong seohyun.
dahyun dan jimin meninggalkan mereka.
skip
jimin:chagi..a you all right?
dahyun:ya.i'm okay..
jimin:fikir jungkook eh?
dahyun:ani..
jimin:rujuklah balik..jungkook pon saya tengok masih sayang kan awak tau.
dahyun:tapi saya tak..saya selesa dengan status saya sekarang..
jimin:sampai bila?
dahyun:sampai awak sudi kawen dengan saya.
jimin tersenyum malu.
jimin:aik..awak ni,selamani saya yang buat awak malu..kallini..awak buat saya malu lah..
dhyun tersenyum.
jimin:dahyun..tolong jadi yeojachingu saya..saya akan jaga awak..
dahyun tersenyum..dia memeluk jimin.seeratnya.
dahyun:saranghae park jimin.
jimin:nado chagia.
tiba tiba..
jungkook:tahniah..
dahyun tersenyum.seohyun merapati kami berdua.
seohyun:moga bahagia.
jimin memeluk pinggang ku.
kebahagian akan hadir bila bila sahaja..walaupon harus melalui penderitaan.perpisahan mengajar aku untok berlari.walaupun jungkook milik seohyun..namun,tiada penghalang untok aku berhubung dengan jungkook,oleh kerana aku pragnent anak dia.dan jimin sanggup menjaganya untok jungkook.dari kawn,menjadi pasangan.dari pasangan terjadinya satu perkara.dan perkara itu yang menyatukan aku dengan jimin.selepas penceraian aku dan jungkook.hyungsuk menjadi penyeri rumah tangga jungkook dan seohyun.dan jimin menjadikan hidup aku bersinar kembali.omma dan appa setuju aku berkahwin dengan jimin.bts?aku merindui mereka..mereka yng jga aku..terima kasih ..selama 5 tahun ini..banyak tempat aku travel dengan jimin.thanks yeobo sebab jadi teman saya..
lamunan ku mati apabila jimin menegurku.
jimin:chagi fikir ape?tak elok untok kesihatan..tak sehat untok chagi..dan tak sehat untok baby kita.
ye..aku sedang pragnent anak jimin.
dahyun:jihyun mana?
jeon jihyun.anak aku dengan jungkook..kerap kali aku membawanya berjumpa jungkook.dia juga tahu..jungkook appanya..dan jimin appa tirinya..acap kali dia tidur di rumah jungkook dan seohyun
jimin:main dengan appa dia lah..ape lagi
jimin memimpin ku ke halaman rumah..dimana semua orang berkumpol.
mrs.park:dahyun!!kamu okay tak?
jungkook sedang sbok bermain dengan jihyun memandang ke arah aku.seohyun?dia dengan jungkook dh ade 2 anak dah.jeon hyungsuk,jeon sarah.aku sering mempersendkan merka tentang anak..jungkook seorang yang kuat.hahahahaha..
aku melihat jimin yang menyibukkan diriny untok aku.
dahyun:jiminie!gwencanayo..saya boleh ambek sendiri..
jimin:aniyo..gwencna..saya buatkan..
mrs.kim:dahyun?dah tak nak travel ke?
dahyun:nak.tapi adelah beberapa orang tu tak bagi
matakuu melirik ke arah jimin dan jungkook.jungkook yang terdengar mendekati aku sambil mendukung jihyun.jimin pula mendekti aku dengan segelas air susu.di taruknya gelas itu di meja..dan
jimin:chim bukan tak bagi..tapi kan..dahyun tengah pragnent..dah sarat dah pon..tinggal tunggu hari..jadi chim ambek langkah berjaga jaga..kang terberanak dalam flight macam mana..
jungkook:kook pon..tak bagi sebab..nanty kalau jadi ape ape susah..dahyun ni orang yang sukar dijangka..kang pape jadi kesian jimin.penat kena buat balik.
semua ketawa mendengar apa yang diucap jungkook.
jimin:pandai lah kau..biarlah..
hahahahahahhaha
TAMAT
habis dah ff author ni..kalau ape ape bagi tau eh..kalau reader rasa ff ni pendek sangat comment..author boleh sambong buat saeson 2
skian
YOU ARE READING
Sweety Husband Or Devil Husband?
RomanceMengisahkan jungkook..ysng dulunya mempunyai perasaan sayang terhadap yeoja yang benama PARK MINA.suati hari..mina melakukan selingkuhan besama vernon kingka school high school king of savy.dan sekaramg jungkook.menjadi seorang yang anti perempuan. ...