dahyun:oppa..chagi nak beli barang dapur..barang dapur habis..
jungkook:pergi sana lah..kalau tak balik,sampai lubang acing kau,aku cari.FAHAM?!
dahyun terhinjut sedikit kerana tengkingan jungkook.
dahyun keluar melangkah ke dunia luar,sejak jungkook marah kepadanya,dia lngsung tidak diberi peluang untok keluar dari rumah,bukan itu saja,malah tidak diberi lepasan untok berjumpa bersama lisa.
dahyun masuk ke dalam satu super market.dia beralih ke arah sayur.dia melihat list barang yang perlu dibeli.
KUBIS TERUNG CARROT TOMATO
diambil sayur sayr yang diperlukan lalu masuk di dalam troli.dia menuju ke barang basah
IKAN DAGING AYAM
dia berlalu pergi selepas mendapat barang barang itu.ketika dia lalu di hadapan satu tempat,dia terlihat satu susu dan jus.dia kelihatan suka melihat kedua item itu.lalu di ambil dan dimasukkan di dalam troli.
skip
dahyun jalan jalan dan tiba tiba
BUK!~
dahyun:mian mianhae..jebal mianhae..
????:nae nae..eh..dahyun?
dahyun mengangkat mka nya apabila orang yang dilanggarnya tadi mengenali siapa dirinya.
dahyun:awak..
???:dahyun?ape awak buat ni?banyak nya barang..sini saya tolong angkatkan.
dahyun:jimin..saya okay...saya boleh angkat sendiri..
jimin tetap berkeras membawa barang yang berada di tangan dahyun.tetapi sewaktu jimin hendak merampas,dia terlihat dahi dan bibi dahyun..dia teros membatalkan niatnya.
jimin:ape yang berlaku kat awak ni dahyun?*belek muka dahyun8
kali ini dia dapat nampak dengan jelas keadaan rupa paras dahyun
dahyun cuba melarikan wajahya tapi malang jimin menahan.
jimin:unswer my question.
dahyun:jatuh,pastu bibir saya saya tergigit*tipu*
jimin:jatuh?awak tipu saya kan?saya tau mana jatuh and mana kena pukol.awak kena pukol dengan sape?bagi tau saya sekarang
dhyun berdiam.dia berlalu meninggalkan jimin,tapi jimin meraih tangannya.
jimin:'jangan cakap jungkook.
mata dahyun mula berlinangan air mata.
dahyun:saye pergi dulu.
jimin melihat dahyun meninggalkannya.selama 5 tahun,dia jaga dahyun tanpa sedikit pun cacat cela ketika di oversea.tapi bila melangkah masuk ke negara asal,dia jarang berjumpa dengan dahyun,then bila tersermpak,rupa paras dahyun dah berubah.
jimin:aku mesti cari tahu,kenapa jungkook pukol dahyun sampai terok macam tu.
skip
dahyun melangkah masuk ke dalam rumahnya.sewaktu hendak melangkah ke dapur.tangannya digenggam keras oleh seseorang.
jungkook:seronok?
dahyun mengerutkan dahinya.dirinya dilanda kebingungan.
dahyun:ape oppa uba cakap ni?
jungkook:tch..oppa?*smirk*sape oppa kau?kau tak layak panggil aku oppa lah s*al
dahyun:auch..sakit..oppa..
jungkook menguatkan genggaman nya.
jungkook:kau fikir aku tak tau ke?kau jumpa sape tadi.
dahyun:saya terserempak dengan jimin,tu jer*tunduk*
jungkook:jimin jer kau kate?kau memang nak kena*tarik rambut dahyun*
dahyun menahan kesakitan.
dahyun:ah..appo..
jungkook jmembuka tali pinggangnya.dan menolak dahyun ke dinding.dahyun sudah ketakutan.
dahyunL:ahg!!!appo!!jungkook stop..ah..mian..jebal mianhae..saya janji tak jumpa dia lagi..ah!appo..hiks hiks..
jungkook melibas badan dahyun guna tali pinggang.habis berbirat birat badan dahyun.bukan setakat melibas,dia menampar pipi dahyun berkali kali.
dahyun:ah!oppa mian..jebal mianhae..hiks..hiks..
jungkook menumbuk perut dahyun sekali.dahyun mula jatuh ke lantai..dengan darah yang mengalir..
pada masa yang sama.
seohyun:oppa!!!ouh god!ape oppa buat ni?yagh..dahyun*raih dahyun*gwencana dahyun yah?
dahyun:ap....po..
dahyun jatuh pengsan di lantai.
jungkook:chagi buat ape dekat sini?kita jumpa malam ni kan?kenapa datang sekarang?
seohyun:itu yang oppa tanya dekat chagi?oppa tak nampak ke dahyun berdarah ni?! kita kena pergi hospital sekarang..
jungkook dengan keterpaksaan mendukung dahyun masuk ke keretanya.
tbc
vote and comment
YOU ARE READING
Sweety Husband Or Devil Husband?
RomanceMengisahkan jungkook..ysng dulunya mempunyai perasaan sayang terhadap yeoja yang benama PARK MINA.suati hari..mina melakukan selingkuhan besama vernon kingka school high school king of savy.dan sekaramg jungkook.menjadi seorang yang anti perempuan. ...