jungkook:chagi..
dahyun:ye?
jungkook:oppa nak minta maaf sebab dera chagi dulu,oppa tak sangka chagi akn izinkan oppa kawen dengan seohyun,diakan chingu chagi..jebal mianhae.
dahyun:semua dh lepas,awak pon nak kawen.tak bende yang nak di maafkan dah.
jungkook:naty lepas kita berpisah,chagi macam mana?
dahyun:saya pergi travel.mencari ketenangan.
jungkook:mian.
dahyun:gwencana.
jungkook:hagi..jom jalan.
dahyun:mana?
jungkook:mall,kita shopping.
skip
dahyun:dah lah..banyak dah ni,bazir duit awak jr jungkook.
jungkook:shopping sampai lebam lah,lepasni chagi dah tak boleh nak kikis duit oppa dah..
dahyun:saya bukan jenis yeoja kaki kikis duit namja eh..dah lah..saya nak pergi toilet sekejap.awak jalan tengok tengok lah..nanty cari saya dekat restoran mary brown'
jungkook:okay.
skip
dahyun keluar dari toilet..dia segera ke restorant mary brown.dan menuju ke tempat di mana jungkook ade.
sewaktu rancak berbual atau lebih kepada gaduh.ade seseorang menyapa.
???:hai dahyun
dahyun memandang si'penyeru'
dahyun:yah!!jiminie!!
dahyun memelok kemas leher jimin.jungkook melihat kemesraan mereka berdua.
junkook:if you has some reletion with jimin?
dahyun memandang jimin.
jungkook:hello?i ask you JEON dahyun.
jimin:just friend.
jungkook menganggukkan kepala.
dahyun:jimin.awak duduk dengan kami boleh..long time no see right?
jimin tersenyum
jimin:ya..sure..why not..
skip
dahyun pov
aku tersenyum apabila jimin berada di sebelah ku.jujgkook sedang ralit bermain phone aku tidak layan.tiba tiba..aku berasa sesuatu berada di tanganku.muka ku berbahang apabila melihat tangan gebu jimin menggenggam tangan kecil ku.
jungkook:woi..senyum sorang sorang dah kenapa?dahlah chagi balik jom.
dahyun:ala..*pandang jimin*
jungkook:korang memang ade relation kan?kau fikir aku tak tau ke jimin?
jimin:shiiro.
skip
jungkook:ape ni?chagi ingat...oppa belom lepaskan chagi..that why you can't do some relationship with someone else.
dahyun:saya mana ade buat relation dengan sapa sapa...awak ni kenapa?
jungkook:kenapa chagi pelok jimin?dengan oppa sentuh pon tak nak..wae?
dahyun:sebab..supaya senang melepaskan awak dengan seohyun.saya tak nak 'pisang berbuah dua kali'jdai..saya takot kalau saya susah nak lepaskan awak..saya buat macam ni..biar hilang rasa sayang saya dekat awak.mian
YOU ARE READING
Sweety Husband Or Devil Husband?
Storie d'amoreMengisahkan jungkook..ysng dulunya mempunyai perasaan sayang terhadap yeoja yang benama PARK MINA.suati hari..mina melakukan selingkuhan besama vernon kingka school high school king of savy.dan sekaramg jungkook.menjadi seorang yang anti perempuan. ...