+13

288 22 1
                                    

Dari jauh jungkook melihat dahyun yang termenung.sewaktu melihat dahyun ...diaa.melihat..seohyun berbual dengan seohyun

Jungkook:seohyun mesti punca.

Skip

Jungkook:soo...kook nak minta tolong.

Jisoo:soo.tak.boleh.buat ape.ape...dahyun dah tawar hati.lgipon.kook.belom apa apa kn.ngn.dia..so.better kook lepaskan dia..

Jungkook:pujuk dia..bagi kook one changes.

Jisoo:better kook datanb rumah soo malam ni..lagipon omma dia kata nk krluar dengan oppa...so datanglah pujuk..soo bagi ruang.

Jungkook:okay.

Skip

Dahyun baring mengiring.dia termenung..tiba tiba dia berasa pinggangnya dipelok.oleh seseorang.

Dahyun:jisoo..aku takot hiks hiks *nangis*aku takot jungkook tinggalkan aku....aku.ni pabo...yang pergi ikot diorang pergi cafe haritu kenapa....aku ni pabo..hiks hiks..aku sayang dia...seohyun sayang dekat dia jisoo...aku nampak depan mata aku sendiri keikhlasan seohyun....

Pelukan makin erat.
Dahyun juga makin galak menangis.

Jungkook:nangislah...oppa faham perasan chagi.

Dahyun terdiam.

Jungkook:chagi kena kuat.oppa pon sayang chagi.sayang sangat sangat.chagi pemgarang jantung oppa...oppa dah dengar luahan chagi..

Dahyun masih mendiamkan diri.

Jungkook:oppa......

Dahyun:mian...

Jungkook mula memusingkan badan dahyun dwkat ke arahnya

Jungkook:give me one change.

Dahyun:i not ready yet..course..my friend still love you..

Jungkook:bagi tau dia hubungan kita.

Dahyun mendiamkan diri.

Jungkook:sampai bila?chagi?sampai seohyun dah obses dengan oppa?sampai omma appa balik?sampai chagi dah betul tawa hati dengan oppa?

Dahyun menitik kan.air matanya.

Jungkook:tolong..selamatkan.rumah tangga kita....baru je buat...oppa sayang chagi.

Dahyun memberanikan dirinya untuk berkata.tapi sewaktu hendak.berkata.jungkook.mula mencelah.

Jungkook:oppa dah penat.lepas ni.kita buat tak kenal...hubungan kita stop.perkhawinan kita hanya atas kertas.omma appa tanya..tau lah oppa jawab.jangan cari.....
...................a.....ak....AKU lagi.

Dahyun:tap....tapi....oppa...
*pegang tangan jungkook*

Jungkook menepis tangan dahyun kasar.lalu berlalu meninggalkan dahyun yang sedang menangis.

Skip

Dahyun termenung di sekolah....

Dahyun:Graduit..if tak der keluarga tapi ade husband okay lagi.tapi kalau keluarga tak der.husband pon..............
Rasanya tak patot.

Buat sejuta kali dahyun melepaskan keluhan.

Sewaktu dia berjalan menuju kantin...seorang paparazi mengwarwarkan berita hangat sekolahnya.

Pengunguman!kingka seklolah kita JEON JUNGKOOK berhubungan dengan seohyun!atlet kita!jeon jungkook berhubungan dengan seohyun!!

Dahyun terdiam sejenak....

Skip

Jimin:kau buat ape ni?!dia yeoja kot..wife kau.

Jungkook:ape?aku tak.dengar...wife?aku dah kawrn eh...sape nama yeoja murahan tu?

Rapmon:kau kenapa...sanggup duakan wife kau.

Jungkook:wife atas kertas lah...sorry sikit*jeling*

Jin:cuba bagi dia peluang.sampai bila?omma appa kau balik..kau nak cakap ape?

Jungkook:aku nak cakap..yang aku...nak kawwn dengan seohyun dan..ceraikan dahyun.

Bts terkejut.

Skip

Dahyun balik ke rumahnya..dan terserempak dengan jungkook.

Jungkook:eh...ingatkan tak nak.balik...

Dahyun:oppa nak pergi mana?

Jungkook:kau ni..x dengar ke berota tergempar dekat sekolah
..JEON JUNGKOOK.
KINGKA SEKOLAH COUPLE DENGAN SEOHYUN ATLET HARAPAN...

Dahyun tahan air matanya.

Dahyun:sam......sampai bila oppa nak macam ni...how dare you do this to me.*nangis*

Jungkook:cheap.

Dahyun terkejut.

Dahyun:oppa nak chagi buat ape?..cakap...lah..chagi penat.

Jungkook:keluar dari hidup aku...jijik tau tak!

Jungkook meninggalkan dahyun.

Skip

Oppa...oppa.bila nak main dengan oppa...

Suara seohyun masuk kke dalam telinga jungkook.

Jungkook:kita buat dekat rumah chagi eh.

Seohyun:chagi okay je..

Skip

Ah~erm~oppa...laju lagi...erg~

Skip again.

Dahyun:oppa pergi mana?sekarang baru balik?

Jungkook melanggar dahyun srhingga jatuh.

Jungkook:ni life aku...blah kau sana.






Tbc

Sweety Husband Or Devil Husband?Where stories live. Discover now