Kapitola 4. : Kaori Takara!

522 40 8
                                    

Když jí to omrzelo, což bylo asi ve tři hodiny odpoledne, tak s obtížemi v podobě zamotání hlavy vstala a šla ke dveřím. Jenže přesně v půli cesty se dveře otevřely a v nich stál Laito s laškovným úsměvem. ,,Chyběl jsem ti, makronko?" zeptal se a Rika se usmála a otázkou mu odpověděla: ,,Proč mi vůbec říkáš ,makronko'?"
,,Protože je to moje nejoblíbenější jídlo," odpověděl jí a Rika se roztomile zasmála. ,,Víš, kdybych byla hetero, tak bych se začala červenat o sto šest!"
,,Počkat, ty nejsi?" zeptal se překvapeně Laito a Rika s úsměvem zavrtěla hlavou. ,,Což samozřejmě neznamená, že nebudu tvoje kamarádka," dodala a potom spolu vyrazili na snídani. ,,A kolik ti vůbec je?" zeptal se upír a černovláska odpověděla: ,,Čtrnáct." Laito se na ni překvapeně podíval a přivinul si ji k sobě do těsného objetí. ,,Neboj se. Nedovolím, aby se ti stalo to, co mně v tvojem věku."
,,A dovolíš mi se aspoň nadechnout? Asi ne, co?" zeptala se lehce přidušeně Rika a Laito ji propustil z objetí. Teď ji jen držel za ramena. ,,Ochráním tě," dořekl, hluboce se jí zadíval do hnědých očí a mile se usmál. ,,Díky?" řekla Rika s jedním obočím nahoře. Potom se oba vydali na již zmiňovanou snídani, která by pro nás znamenala večeři.

Po snídani všichni vyrazili před sídlo, kde nastoupili do černé limuzíny. V autě nikdo nepromluvil ani slovo, když nepočítáme Ričino a Laitovo šeptání a tiché chichotání.

Když dorazili před školu, vystoupili z auta a vstoupili do žluté budovy. ,,Oddělení nižší střední školy je tímto směrem, Riko," řekl Reiji a ukázal do chodby po jeho pravici. ,,Arigato! (Děkuju!)" řekla černovláska s úsměvem, lehce se poklonila, rozloučila se s ostatními a rozutekla se do chodby. Najednou u okna uviděla dívku s tmavě hnědými vlasy smotanými do dvou drdůlků, ve kterých měla zapletené zelené stuhy, které jí dosahovaly do poloviny krku a se školní uniformou, která se skládala z bílé košile s dlouhými rukávy, černé vesty, tmavě růžové a bílé mašle, černého saka a černé sukně. Pro Riku povědomá dívka se na ni podívala a instinktivně se usmála, ale když spatřila svou přítelkyni, sladký úsměv vystřídal šok. ,,Rika-chan?!" ,,Kaori?!" řekly Rika i Kaori šokovaně, usmály se a padly do vzájemného objetí.

Diabolik Lovers - Lesbička v sídle heterákůKde žijí příběhy. Začni objevovat