╭┉┉┅┄┄┈•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•
LETTER TO YOU
•◦ೋ•◦❥•◦ೋ•┈┄┄┅┉┉╯you can simply ignore the music if you don't like it
because sometimes it doesn't fit at alla/n : this chapter will be longer than the previous chapter
내가 말로 표현할 수 없다는 느낌을 줬어
you gave me feeling i can't put into words.⋆ฺ。*:・
Yunseong berdiri di hadapan rumah dua tingkat bernombor 26 itu. Suasana sunyi dan tenang bagai berhimpun untuk memukul rasa sugul di hati.
Matanya pula teralih pada papan tanda yang diikat kemas pada pagar besi itu. To rent / to sell.
Rasa hampa mula jatuh berguni-guni dalam dirinya. Selepas pergi ke perpustakaan, terus saja dia menonong ke alamat yang dimaksudkan.
Diharapkan misteri si pemberi surat dapat berakhir pada hari itu, namun hanya kekecewaan yang menjemputnya.
Hati Yunseong terasa berat. Misi gagal? Dia menghela nafas panjang sebelum terus saja meninggalkan taman perumahan itu.
Mungkin takdir tidak membenarkan pertemuan mereka. Yunseong hanya mampu pasrah.
Jika masa boleh diputarkan, ingin sekali dia menghargai peluang keemasan itu. Namun apakan daya, dia hanya seorang manusia biasa.
Semangatnya untuk meneruskan misi sudah mencair. Dia lebih fokus untuk peperiksaan yang semakin menghimpit hari.
Buat satu waktu yang agak lama, Yunseong melupakan perkara itu demi mengekalkan pencapaian cemerlang untuk tahun terakhirnya.
Hanya tinggal secebis memori disaluti harapan yang masih terbungkus rapi di dalam minda kecilnya.
The end? No, wait.
══════════════════════
당신은 일종의, 일종의, 기본적으로 거의 항상 내 마음에
you're kinda, sorta, basically, pretty much always on my mind.
══════════════════════Yunseong membetulkan tali leher yang sedikit longgar. Lengan kemeja biru muda itu pula dilipat hingga ke sikunya.
Dia memandang refleksi diri pada cermin besar itu. Sesekali jemarinya membetulkan juntaian rambut yang sedikit tidak terurus.
YOU ARE READING
𝐋𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐓𝐎 𝐘𝐎𝐔 : 𝐇𝐘
Fanfiction❛❛ 𝑖𝑓 𝑖 𝑤𝑟𝑜𝑡𝑒 𝑎 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟, 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑏𝑎𝑐𝑘? ❜❜ here lies, your imaginary crush ﹆𝑠𝑡𝑎𝑟𝑡 - 100520 ﹆𝑒𝑛𝑑 - 200520 𝑐𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑦 : @𝑆𝐸𝐻𝑈𝑁𝐼𝑆𝑀-