Sinopsia(Detail)

29 3 0
                                    

AKU adalah KAU    KAU adalah AKU     DIA adalah AKU
AKU adalah DIA

Aku pendiam,tapi aku penyanyang,
Aku tiada perasan,tapi sebenarnya ada,tapi dibalik mask aku...
♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Jung Yerin,seorang gadis yang sangat jelita,hidupnya bermula dengan baik..namun suatu hari,appanya jatuh sakit dan meninggal dunia..akibat hilang tali hergantung dan memiliki sanak saudara yang tidak kenang budi dan berdendam serta dengki terhadap mereka,sehingga melepaskan tanggung jawab mereka sebab bapa dan mak saudara...Jung Yerin dan ibunya terpaksa berkerja keras untuk menyara hidup..namun eomma Yerin melatang yerin betkerja...eomma yerinin memilih jalan gelap untuk memperoleh wang secepat mungkin..eomma yerin memilih untuk nerkerja di klab malam sebagai pelayan dan pelacur..sehinggalah eommanya berkahwin dengan ketua kelab malam itu..setiap hari,yerin hampir saja di rogol namun sedikit pun dia tidak pernah disentuh oleh appa tirinya yang jahat itu..suatu hari,suatu kejadian yang tidak ingini berlaku..dan eomma Yerin mengarahkan Yerin keluar dari rumah..tidak sampai satu minit yerin melarikan diri,Yerin dikhabaarkan Berita kematian eommanya.. kerana terlalu terkejut dan takut dalam traumanya,dia melarikam diri dan ingatanya sedikit terganggu.
Dia diambil oleh sebuah keluarga yang kaya dan baik sebagai anak angkat. Tambahan pula pasangan suami isteri itu amat menginginkan anak perempaun..

Yerin tidak pernah mendedahkan wajahnya pada sesiapa kerana tskut dan trauma kalau dia akan dibuli dan apa-apakan oleh orang lain...
Hyunsik,disahkan menjadi abang angkatnya mula jatuh cinta pada Yerin setelah segalanya terbongkar..
Manakala Junho mula ingin mendekati Yerin setelah dia berjaya mendapatkan gambar wajah Yerin di balik mask..gambaf itu disimpan untuk mengugut Yerin..

Manakala Hubungan Yerin dan Taehyung(V) yang sebelum ini sangat rapat dan mesra sewaktu Yerin hidup bertopengkan mask,mula bertaburan dan merengang apabila V terasa kecewa dan terasa seperti diperbodohkan oleh Yerin setelah Yerin jujur terhadapnya akan rasa cintanya terhadap V dan segala yang dibohonginya pada V..walaupun V juga memiliki rasa cinta yang sama pada Yerin..

Namun begitu,tidak mudah bagi Yerin untuk mengalah,dia mencuba dan terus mencuba mendekatkan diri Kepada V kembali..
Sehingga Yerin terlibat dalam kemalangan langgar lari..
Yerin menerima kejutan bahawa kakinya telah lumpuh..V terasa kesal dengan apa yang berlaku pada Yerin..manakala Yerin gembira kerana V kembali ingin bertemu dengannya..

Namun begitu,hubungan persahabaatan antara Hyunsik dan V merangang dan  bermusuhan..walaupun jauh disudut hati hyunsik,dia masih sayang akan tali persahabatan mereka.
Hyunsik cuba sedaya upaya menjauhkan Yerin dari V..

Manakala Junho mula mengatur stategi untuk singkirkan V dalam hidup mereka...

Hari berganti hari,Kaki Yerin lumpuh seharusnya tiada harapan untuk sembuh telah memaparkan keajaiban apabila kakinya mula berfungsi dan mampu digunakan semula...

●♤●

V diculik dan ditekam dibahagian buah pingang dan juga hati..Dia memerlukan pendermaan secepat mungkin dan Abang kandung Jung Yerin muncul dalam kekalutan mereka dengan menderma organnya pada V dan orang yang memelurkan sebagai tanda minta maafnya pada Yerin..maafnya dilakar dan dicoret dalam helaian kertas seterysnya diberikan kepada Yerin..

Harap yang lagi detail sinopsisnya😅

Tears_Don't Wanna Cry_울고싶지않아 (@Naliahusin/@jk_kiss)Where stories live. Discover now