Ma megyek a gólyatáborba.
De ki is vagyok én?
Név:Rentai Renáta
Kor:14
Kapcsolati státusz:kapcsolatban Horváth Mártonnal
Erdeklődés:divat görkori(versenyszerűen) jégkori(szintén)
Legjobb barát:Szatmáry Kinga (gyerekkorunk óta együtt korizunk versenyeken)Felkeltem és felöltöztem aztán a szokásos napi teendők. Fél óra múlva itt volt Marci Kinga és Olivér (Kinga barátja).
Marcinak adtam egy szájra puszit Kingát megöleltem és Olivérnek mondtam egy hellot!
Elindultunk a sulihoz odasétáltunk a többiekhez.
Ott áltak és a buszra vártak. Én elkezdtem beszélgetni bemutatkoztam ahogyan a többiek is.
Elég rosszul voltam mármint úgy hogy betegség szempontjából.
Na nem baj nem igazán érdekelt pedig szerintem kellett volna. Aztán megjött Cortez. Köszönt nekem pedig egy ismeretlen érzés támadt a gyomromban.
Talán szerelmes vagyok? Nem én Marcival vagyok. Elhesegettem ezt a gondolatot mert megjött a busz. Felszálltam és leültem Kinga mellé.
Az égész utat végigbeszélgettük és elmondtam neki a Cortezes ügyet azt mondta adjak egy kis időt amíg eldöntöm mit akarok.
Hát kössz!
Megérkeztünk. Bepakoltunk a szobákba egy szobát kaptam Kingával.
Aztán lementünk fürdeni. Cortez és Zsolti a medence szélén ücsörögtek én és Kinga bementünk úszni az egyik percben elkezdtem süllyedni és azt vettem észre a kövi percben hogy Cortez ugrik hozzám és megfog. Kivitt a vízből és lefektetett.
-Minden rendben-kérdezte miközben már látta hogy felülök.
-Csak fáj a hasam és a fejem-mondtam válaszképpen.
Akkor megérkezett Marci. Mivel látta hogy éppen Cortez mellett fekszik és ő meg engem néz olyan furán. Egyet bevert neki én meg:
-Te normális vagy?
-De hiszen itt nézeget.
-Épp most mentett ki a vízből.
-De..
-Te egy nagy barom vagy! Épp mondtam hogy kimentett és meg sem kérdezed miért? Tudod mit hagyjuk ezt az egészet. És tudod mit Kingának és Kittinek végig igaza volt te egy nagy barom vagy!-ordítottam neki amin Zsolti totál meglepődött Cortez meg elismerően bólintott egyet. Kinga csak elégedetten nézett-és egyébként tudom hogy együtt vagy Hannával. Most komolyan összejötté az egyik legjobb barátnőmmel a hátam mögött. Hm? Neked egyszerre kettő kell és ne állj elő azzal hogy nem tudtál dönteni most én döntök helyetted nem vagyok kíváncsi rád-fejeztem be egyszerűen. Mert nekem...
-Igen?-nézett rám Cortez kérdően.
-Csak te kellesz-mondtam a szavaimat Cortezhez intézve.
Aki közelebb lépve hozzám megcsókolt én meg visszocsókoltam. Ez volt életem első csókja. És azzal akivel kellett.Bocsi hogy ilyen rövid lett. Lehet hogy túl sok elsőnek?
L&L forever
Nézd meg a Youtube fiókom ha szereted Leiner Laurát! Ott van a nevem.
YOU ARE READING
SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//
FanfictionEbben a sztoryban arról olvashattok hogy mi lenne ha Reni lenne a legmenőbb diák a suliban. Vajon okos lenne? Szeretne olvasni? Olyan lenne mint Dina? Beleszeretne Cortezbe? Itt mindenre választ kaphattok. By:Johi #372 Fanfiction 2017 okt. 18 #308 F...