A verseny

4.3K 130 5
                                    

Szóval elindultam nem tudtam hová csak valamerre. Kicsit kikapcsolódni.
Mentem már egy domb tetején voltam amikor odajött hozzám egy csapat görkoris lány.
-Na mi van kislány?-kérdezték.
-Tőlem kérdezed a pasidnak jobb a dumája mint neked!! Hupsz bocsi az nincs. Csitri.
-Kiálsz ellenem?
-Hm... Várjunk csak úgyis lealázlak!!! Legyen!!!
Elég nehéz volt de amikor jött a szálló akkor hátra esett én meg simán átfordultam és a földre érésem után még ugrottam is egyet.
-Valaki ki szeretne állni még ellenem-kérdeztem és mivel nem volt túl sok jelentkező otthagytam őket. Aá... tipik lányok.
-Hát nem tudom mit mondjak erre- jött a hátam mögött egy hang ami Marcihoz tartozott elkezdtem hátrálni de utolért és fellökött-tudod mindig is fel akartalak lökni egyszer de aztán rájöttem hogy még mindig szeretlek-mondta majd felkapott. Én meg megrúgtam a fékemmel. Amit nem kellett volna mert a földön landoltam és ráestem a csuklómra. Ami el is tört.
Upsz...... Felhívtam Cortezt és Ricsit akik már öt percen belül itt is voltak.
-Eskü ha eltört én nem tudom mit csinàlok.........-mondta Cortez.
De cuki.
-Nyugi ez az én hibám nem kellett volna belerúgnom.....
-Nem a te hibád-mondta Cortez indulatosan. Egy kis megölömmel keverve.
-Na induljunk már végre az orvoshoz-mondta Ricsi.

SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//Where stories live. Discover now