Gólyatábor után

8.1K 180 39
                                    

*Ez volt életem első csókja. És azzal akivel kellett.*

-Mi most akkor együtt?-kérdezte Cortez.
-Igen asszem-mondtam.

Ma megyünk suliba. Már várom. Cortez sajnos csak szeptember 8.-án jön meg.

Suliba menet éppen az odautat hallgattam a wellhellotól. Aztán megérkeztem a suli elé. Beszélgettem mindenkivel aztán mentünk fel az osztályterembe. Leültem egy helyre mellém meg Kinga.
Bejött az ofő Haller. 4 óra alatt mindent elmondott

Aztán beszélgettem az osztálytársaimmal és Kingával lementünk görkorizni. Most hogy ősz van csak görkorizni kell felvettem a playlife-os retro 2 soros görkorimat és elindultam. Sokat edzettünk a végére már Kinga fel is tudott emelni a nyakára. Hazafelé egyedül mentem amikor egy ismeretlenbe botlottam. Várjunk csak ez maga Flour Tomi a wellhellóból.
-Bocsi
-Semmi gáz
-Kaphatok egy eláírást és egy fotót?
-Aha
Megkaptam aztán tovább mentem. És nem tudtam egyszerűen elhinni mi történt.
Este felhívtam Cortezt aztán elaludtam.
Másnap reggel kicsit már késésben voltam de úgy döntöttem nem érdekel. Bementem a suliba ahol Dina fogadott.
-Reni szálj le most azonnal a pasimról különben nagyon megbánod!-nyafogta.
-Egyrészt Cortez az én pasim és nem a tiéd! Másrészt pedig szállj le rólam különben te fogod megbánni. Menőbb vagyok nálad! Te csak a harmadik vagy!  Bármikor elintézhetlek!-fejeztem a mondandom és otthagytam jó lesz ez így úgyse bírtam Dinát.
A folyosón sokan megbámultak én meg rájuk néztem olyan esélyetek sincs tekintettel egy kis van barátommal keverve. Az egyik le is szólított:
-Szia! Kilencedikes vagy? Megmutathatom a sulit megnézheted a szertàrat is.
És akkor egy akkora taslit lekevertem neki hogy az már szerintem a mellette állonak is fájt.
-Na ide figyelj te kis ribanc-kezdte de Ricsi mellém állt.
-Szia Ren! Minden oké?
Mondta majd egy kicsit arréb sétáltunk.
-Aha persze köszi-mondtam majd kacsintott.
A terembe beérve lepacsiztam Zsoltival beszéltem Davevel a legújabb iphonról és odamentem Kingához.
-Hallom jól indult a reggeled!
-Ne is mondd. Úgy jöhetne már Cortez. Ő le tudná vakarni a fiúkat.
-Jó neked utánad csak úgy futnak a fiúk tőlem meg félnek.
-Hát talán kicsit több smink+ minusz szoros copf?
-Felejtős, ne külsőmért szeressenek.
- Ez igaz.
Aztán becsengettek és kezdődött az óra.
Óra után odajött hozzám Arnold én meg olyan mit akarsz nézéssel néztem rá.
Ezért elment.

Éljen ma végre már szeptember 8!!!

Cortez reggel a kapuban várt és adott egy csókot.
Elindultunk.
-Reni Ricsi mondta hogy a távollétem alatt kikezdett veled egy pár fiú.
-Hát igen de leráztam őket. Mi van te féltékeny vagy?
-Igazából nincs miért.
Aztán megcsókolt kicsit hosszúra sikerült mert azon kaptuk magunkat hogy becsengettek.
Elkezdtünk rohanni és beestünk az órára.
-Rentai, Antai-Kelemen!!!!!-ordított Vladár.
-Hát izé..-kezdtem el magyarázkodni.
Az óra további részében Cortezzel beszélgettem a pad alatt.
Kivonultunk a teremből és Ricsivel elsétáltunk az árkádok alá. Bealltam a szokásos helyemre most Ricsi helyett Cortez állt mellettem és átkarolta a vállam és magához húzott tetszett ez a felállás ezért ráhajtottam a fejem a vállára.
-Reni gyere-mondta egy pillanatban Cortez.
-Hová megyünk?
-Hát... Becsengettek szóval a terembe!


SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//Onde histórias criam vida. Descubra agora