Valentin-hét

4.1K 117 8
                                    

Valentin hét. Amit a fiúk baromira unnak én meg nagyon szeretem. Ma reggel Cortez eljött értem aztán elmentünk a suliba. Út közben mindenféléről beszélgettünk.
-Figyelj te hova szeretnèl menni a gimi után?-kérdeztem.
-Veled Amerikába?-mondta.
-Jó azon kívül mit szeretnél tovább tanulni?-kérdeztem meg még egyszer csakhogy pontosítsak a kérdésemen.
-Reni még csak 10.-esek vagyunk.
-Jó de akkor is vannak terveid?
-Nem is tudom....
-Szerintem neked a nyelvek azok nagyon mennek....
-Na ja majd még kitalálom de most-húzott magához és megcsókolt.
És odaértünk a sulihoz. El is felejtettem mondani hogy Kinga és Zsolti szakítottak....
-Reni Cortez mit szólnátok ha holnap elmennénk korizni a városligetbe aztán meg valahová mozizni?-kérdezte Dave.
-Nekem tökéletes Reni?-mondta Cortez.
-Szintúgy. De nem megyünk el előtte az állatkertbe-kérdeztem.
-Okés...-mondták aztán bementünk.
Valentin hét karkötő gyüjtés a bulira csak párok mehetnek és hölgy válasz van.
2.óra után már vagy 25 karkotom volt de a legtöbbet azt se tudtam kitől kaptam.
-Drága Cortez mit szólna hozzá ha eljönne velem a bulira?-fordultam hozzá.
-Örömest hercegnő!-mondta majd belehúzott az ölébe amikor megjelent egy kilencedikes lány. Odajött Cortezhez én meg csak ez a te meg ki a fene vagy arccal néztem rá.
-Szia Cortez arra gondoltam hogy eljöhetnél velem pénteken-kezdte.
-Te vak vagy?-kérdeztem.
- Mi miért??-hebegte.
-Te nem veszel észre semmit?-mondtam.
-Izé vagy nem tudom hogy hívnak nem mert nekem barátnőm van aki már rég elhívott.

Kövi szünetben már terjengtek rólunk a pletyik. Az olyan fajta én kivel megyek meghogy Cortez kivel megyek. Elég érdekes dolgokat tudtam meg hogy én pl:Dave-t hívtam stb...
De Cortez sem volt jobb.
Elméletben Kingával megy.... ez mégcsak viccnek is rossz.
Az árkádok alatt odajött hozzám és megkérdezték kivel megyek???
-Cortez-mondtam minden egyes kérdésre. Olyan csillapodjatok le.....
Aztán Cortezről is kiderült a pontos igazság.....
Szakadtam a röhögéstől.
-Amúgy ezek a hülyék nem tudják hogy együtt vagyunk???-mondtam még mindig szakadva a röhögéstől.
-Úgy látszik nem-vágta rá Cortez.
-Full hülyék-mondta Ricsi-semmit sem értenek.
-Na menjünk órára-mondta Zsolti.
-Rendben-mondtuk.
Másnap reggel korán keltem és volt bőven időm elkészülni. Ricsinek ma van a szülinapja. Úgy beszéltük meg az osztályteremben köszöntjük fel. De hogy a mai napnak mi lesz a vége azt senki nem tudta....
(Írói megjegyzés:ne gondoljátok semmi perverzre!!!!!)
Minden tökéldtesen ment szünetekben beszélgettünk meg mindenféle. Első szünetben Arnold megállt előttem.
- Mi az?-kérdeztem tőle.
-Csak nem azt hitted azt fogom mondani arra hogy Cortezzel mész hogy oké??
-Öhm... de.
-Halló! Neményi el a kezekkel a barátnömtől!-mondta Cortez.
-Miért? Ha nem akkor mi lesz???
-Az lesz.
-Ohhhh... furfangos észjárás.
-Arnold létszives engedj el!!!!!-ordítottam rá-rendben köszönöm na sziasztok.
Aztán elmentem órára. Következő szünetben Virág letámadta Ricsit. Rics mindig is mondta hogy ő senkibe se szerelmes.
-Sziasztok-mentem oda hozzájuk-Ricsi gyere mondanom kell valamit.
-Uuuu... kössz Ren...
-Szívesen erre valók a barátok nem?-mondtam. Mert tudtam hogy Ricsivel a kezdetek óta legjobb barátok vagyunk és mindent meg tudunk beszélni.
-De-mondta majd lepacsiztunk.
Aztán bementünk a terembe ahol már minden elő volt készítve ahhoz hogy megünnepelhessük Ricsi szülinapját.
Aztán délután mentünk állatkertbe.
Zsolti és Dave elkezdett civakodni.
-Fiúk álljatok le. Még a végén belökitek egymást a vízbe.
-Jó jó-hallottam a válaszokat.
-Menjünk hegyet mászni-mondta Ricsi.
Amikor mentünk az úton volt egy pár fiú aki végignézett rajtam és reménykedtek. Pár csak lehajtott fejjel tovább sétált.
Mert Cortez visszanézett. Aztán volt egy aki odajött hozzám és közölte.
-Baba tudod hol lakom?
-Aha menjél el innen utca 2.-válaszolta Cortez egyszerűen.
-Miért nem tudsz válaszolni? Miért ez a senkiházi véd meg???
-Na jó menj el innen a fenébe és hagyj békén... Egyébként ő a barátom és nem engedem hogy így beszélj róla....-mondtam.
Mire elment.
-Öö... izé-kezdte Dave.
-Zsolti eltünt....-fejezte be Ricsi.
-Próbáltàtok màr hívni?-kérdeztem röhögve....
Miután felhívták Zsoltit és meg is lett. Átindultunk a kori pályára.
-Van egy meglepetésem-mondta Dave sejtelmesen...
Amikor odaértünk láttuk hogy senki sem volt ott.
-Szóval a meglepetés hogy apám cége jó áron kibérelte ezt a helyet-mondta Dave.
-Uristen-mondtam a számhoz kapva.
Olyan gyorsan vettem fel a korimat mint még soha(sok verseny). Aztán rohantam is a pályára. Mentem 3 kört vagy 10-et? Nem tudom. Mire a fiúk is megérkeztek.
Villámgyorsan odasiettem hogy segitsek nekik feljönni a pályára. Mivel mondták hogy nem tudnak korizni és hogy tanítsam meg őket. Hát.....
Mondjuk általában rengeteget edzek de most más volt korizni. Felszabadultabb voltam mint régen... Azt mondták először mutassak valamit. Miután bemutattam az öt perces előadásomat amultan néztek rám.
-Fiúk!!! Na lássam jöttök fel a jégre? Na 1,2!!!-tapsoltam.
Feljöttek a jégre miután megfogták a falat beállítottam a helyes labtartast-szóval kezdjük azzal hogy elengedjük a korlátot és álljatok meg egy helyben és csak álljatok.
Ez mindenkinek sikerült utána megpróbáltak haladni. Dave és Cortez elindultak de Zsolti elesett abban a pillanatban segítettem neki felállni. Ricsi meg el sem tudott indulni.
-Na Cortez és Dave gyakorol Zsolti odamegy a falhoz és ott gyakorol Ricsi veled én foglalkozok. Na szóval-mentem oda Ricsihez-előszöris hajlítsd be a térdeid és dőlj óvatosan előre. De ne nagyon. Mert orraesel. Jó tökéletes és most gyere- fogtam meg a karját.
Elindult és odament Cortezékhez én meg odamentem Zsoltihoz.
-Na térdelj annyira!-mondtam.-Na gyere.
Mi is odamentünk Cortezékhez. Valamikor Cortez felkapott és megpróbált leejteni a földre de én letettem a kezem és szaltóztam egyet. A megállásom pedig tökéletes volt.
-Elfelejtetted hogy én vagyok a jobb?-kiabáltam neki oda.
-Biztos az? Ki a gyorsabb?
Felalltunk egymás mellé és Cortez felökött. Ohoo... ha ő így játszik. Felalltam és simán leelöztem.
-Nyertem-mondtam.
-Rendben-majd magához húzva megcsókolt.
Én kihasználtam az alkalmat és fellöktem.
Aztán elmentünk moziba. Hororrt néztünk. Én Cortezhez húzódva féltem.
-Imádom a horrort-mondta ki.
-Én nem-mondtam.
-Azért mert nem sokszor ölelhetlek így-mondta.
-Áá....-sikítottam.

Pénteken
Ma van a bál.
Akinek még nincs párja próbál valakit összehozni.
Szerencsére nekem már van pàrom. Milyen lenne az már hogy nem megyek el. Na igen ma a banda fog játszani. Már indulok is. Nagyon izgulok ez lesz az első fellépésünk.

A kövi rész a valentin napról fog szólni és a szereplők bemutatása és képek lesznek benne.
1002 szó!!!!
L&L forever

SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ