Összevesztem Kingával

3.7K 124 10
                                    

A nap nyugisan telt én beszélgettem a srácokkal aztán odajött Kinga.
-Renáta....
-Igen?
-Mostanában állandóan elhanyagolsz....-mondta.
-Bocsi...
-Te csak ne kérj bocsánatot nem érdekelsz szia!
-Kinga várj!-futottam utána. De nem értem utol.

Na azóta eltelt egy hónap és egy szót sem beszéltünk.

-Reni!!-mondta Virág
- Mi az?-kérdeztem.
-Figyelj lesz egy koncert szilveszterkor de anya csak úgy enged el ha az egyik barátnőm is jön velem.
-Figyelj még átgondolom! Milyen koncert?
-FOB...
-Őket szeretem... rendben.-mondtam ki. De ez nem azt jelenti hogy jóban leszünk.

Szilveszter napján
Bárcsak ne jöttem volna el...... De mindegy........

Virágék jöttek értem. A kapuban a nyakamba ugrott én meg szépen leszedtem magamról.
Odaértünk beadtuk a kabátokat a ruhatárba és bementünk a koncertre. Virággal megbeszéltük hogy a koncert után talàlkozunk a bejáratnál. Ő bement Dóriánnal és az emós baratnoivel Én meg elindultam a szinpadhoz. Minden felvolt állítva. A következő percben odajőtt hozzàm egy fiú.
-Csinibaba nem jössz el velem esetleg a szertárba?
-Veled-mértem végig-hagyjuk egyébként is barátom van szóval kopj le rólam. A következő percben megfogta a csuklóm és magával húzott aztán elhúzott a szertárig.
-Vetkőzz le-mondta.
-Azt lesheted-vàgtam rá válaszképpen.
Erre levette a pólóját. Amíg levetkőzött én kikaptam a telom a zsebemből és gyorsan írtam Corteznek egy rövid és lényegretörő üzenetet. 5 perc múlva ziháltan rontott be az ajtón Ricsivel a nyomában. A fiún még rajta volt az alsógatyája az én szemeim pedig be voltak csukva. De még ruhában voltam.
Ricsi beütött neki egyet aztán Cortez is.
-Téged csakis a havarjaid tudnak megvédeni?
-Hö... Én a barátja vagyok-mondta Cortez.
-Gyere Reni menjünk-mondta Ricsi.
-Szia-köszönt el Cortez azzal hogy belerúgott a hasába.
-Köszi fiúk!!!
-Soha többé nem engedlek el téged sehova egyedül-mondta Cortez.

SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//Where stories live. Discover now