Reggel szokasosan suliba mentem Cortezzel sétáltam mint mindig.
Aztán megkezdődött a felhajtás.
A diákok már a lépcsőnél lerohantak a sulirádióból a kedvenc dalaim szóltak.
Odaértünk a többiekhez és Zsolti a hátamra ugrott!???
-B sz!-mondta.
-K-válaszoltam igen bőbeszédüen.
Aztán pedig felbortunk.
-Basszus Zsolti mit csinálsz???-kérdezte Cortez.
-Megöl-válaszoltam.
-Na gyere-mondta Cortez miközben felsegített.
-Kösz-mondtam.
-Nekem nem segít senki?-hallottam meg Zsolti hangját miközben elvesztem Cortez szemeibe.
-Nem-mondtam és durcis képet vágva megfordultam.
Cortez átkarolta a derekamat és én nekidöltem a mellkasának.
-Ren-kezdte Ricsi-mi volt a házi franciából?
-Kérdezd Arnoldtól!-vontam meg a vállam.
-Jó akkor nem lesz házim-mondta.
-Ricsi... Az amúgy se szokott-mondtam mire a beszólásomat egy halk nevetés követte.
-Baszd meg-mondta.
-Hé-vágta rá Cortez.
Aztán becsengettek.
-Na gyertek infó lesz-mondta Dave.
Egész órán csak gépeztünk és mindenki el volt.
Infó után egy tesi jött. Ami igen rendhagyó ma mindenki görkorizott. Természetesen a tanàrnö megnézte hogy milyen vagyok mivel ő is látta már az érmeimet és màr kaptam is érte dicséretet. Amikor elkezdtem mindenki rámfigyelt de tulajdonképpen minden tökéletesen sikerült.
Aztán jött a szívósabb rész. Kinga és az a-s lányok elindultak Virág a korlátnál szerencsétlenkedett és a fiúk kb. Olyan jól tudnak görkorizni mint jégkorizni.
-Virág... nézd ezt ne így hanem így-mutattam meg az alap lépést.-Na drága fiúk...-kezdtem-ugyanúgy kéne mint jégkorizni-mondtam aztán sikeresen elindultak.
Óra végén kimentem az udvarra és hallgattam a sok jokivansagot.
Ezután egy dogaírós matek aztán egy laza francia és angol utána irodalom.
-Rentai felel a többiek szépen csendben olvassák a szoveggyujteményt.
Lefeleltem és 4-est kaptam. Woww!
Ma szerencse napom van.
Délután Cortez elvitt kajálni aztán meg sétáltunk. És azt vettem észre hogy megállunk az edző pályán. Ez most komoly?? Komoly itt lesz a bulim??? Én mindjárt örömtáncot járok....
-És ez még nem minden-súgta a fülembe a lágy hangjával...-boldog szülinapot aztán oda adott egy nyakláncot és egy wellhellos sapit és párnát.
-Köszönöm-mondtam majd a nyakába ugrottam és megcsókoltam.
-Na gyere bennt még vár egy hatalmas meglepi...
-Induljunk-bamentünk-Cortez te ismered ezeket?
-Elméletben a mi sulinkba járnak.
-Az jó.
Mondtam ki mire megláttam egy hatalmas színpadot és rajta egy nagy wellhello feliratot. Cortez felsegített és azt mondta maradjak itt. Aztán feljött a wellhello.
-Uristen-mondtam halkan Cortez nyakában lógva.
-Na ki itt a szülinapos?-ordított Flour Tomi a mikrofonba-boldog szülinapot kívánok neki és örülnék ha valaki adna neki egy mikrofont mert az első dalt ő fogja énekelni-mondta ki mire odamentem mellé-mit szeretnél?
-Partyállat!
-Okés..
Aztán elénekeltem.
Utána sokat táncoltunk és énekeltünk meg pár csók is elcsattant köztünk Cortezzel.
A buli végén kaptam wellhellos állírásokat és két vip jegyet egy koncertjükre aztán meg még fotózkodtunk és megismertem Diazt és Flourt!A buli után:
-Na jó melyik hívta el a wellhellot?
-Én-tette fel a kezét Dave.
-Úristen nagyon szépen köszönöm ennél jobb nem is lehetne.Ennyi lett volna a szulinapi rész. Nagy eséllyel a 11.-i szjg-s reszektől új könyv lesz olyan 2. Évad sűrűség
A következő részben Reniről egy új bemutatkozást fogok csinálni. De viszont ugyanazokkal a szemszögekkel.
By:Johi (találkozunk a következő részben. Nézz fel a Youtube csatimra is (L&L forever) )
:) találkozunk a kövi részben sziasztok
YOU ARE READING
SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//
FanfictionEbben a sztoryban arról olvashattok hogy mi lenne ha Reni lenne a legmenőbb diák a suliban. Vajon okos lenne? Szeretne olvasni? Olyan lenne mint Dina? Beleszeretne Cortezbe? Itt mindenre választ kaphattok. By:Johi #372 Fanfiction 2017 okt. 18 #308 F...