Valentin buli

3.6K 120 2
                                    

Buli:
Az a színpad... sok emlék millió összetört darab.
Lehet hogy ez kicsit csöpögős de ha nagyon akarjuk akár szó szerint is lehet érteni. Mint fellépők mi bemehettünk volna de úgy gondoltuk hogy egy párként megyünk el.
Beléptünk a stúdiósok ellenőrizték hogy párban vagyunk e.
Bemehettünk és a színpad felé vettük az irányt. Cortez azt mondta hogy van egy valentin napi meglepije.
-Holnaptól minden másképp lesz...-mondták a többiek.
-De miért?-kérdeztem.
-Reni egy híres banda leszünk-mondta Zsolti.
-Álmodban-vágtam rá.
Felmentünk a színpadra és beálltunk a helyünkre. Egyébként Vikivel jóban vagyunk de nem olyan mint mondjuk Ricsi.
Elkezdtük és mindenki tapsolt. Aztán a tömegben hirtelen kiszúrtam Kingát!!???
Mióta van párja?? Ja tényleg suliujság!!
Aztán hirtelen Marci tűnt a szemeim elé. Az a hülye rám kacsintott. Ezt lehet nem kellett volna. Mert abban a pillanatban Cortez lement a színpadról és odafutotott hozzá én 1-2 méterrel lemaradva követtem. Milyen jól jönne most a görkorim!
Ricsi futtott utánánunk. A többiek csak lesokkoltak.
De nem ez volt az este első meglepetése...
Mire Cortez odaért már utolértem és lefogtam hátulról.
-Cortez nincs semmi baj! Nyugodj le jó?
-De ez a hülye-szabadult ki a szorításomból.
-Mi van nem hallgatsz a barátnődre?-kérdezte.
-De csak most nincs igaza!!!-ordíbált vissza neki és beütött neki egyet-emberek vége a műsornak. Mindenki mehet vissza a helyére.
A fiúk vissza mentek a színpadra. Ahogy tudtam nincs több szám.
Aztán belekezdtek a Wellhellótól a Város szemeibe. Cortez felrántott maga mellé és elénekelte a számot nekem.
-Úristen-motyogtam halkan.
-A város szemei rajtunk utánunk fordul mindenki-fejezte be Cortez a számot.
-Köszönöm, köszönöm, köszönöm-ugrottam a nyakába.
-Semisség-mondta és megajándékozott egy ezer vattos mosollyal.
Aztán egész este táncoltunk.

SZJG Mi lenne ha Reni menő lenne?(9-10 Osztály)//Befejezett//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora